niedziela, grudnia 25, 2011

Święta pod znakiem małpki.

Parę miesięcy temu zostałam poproszona o uszycie małpki z filmu "Ciekawski George". Niestety moje dzieci nie oglądały tej bajki, więc musiałam troszkę poszperać w internecie, jak ta małpka wygląda. I tak powstał pierwszy George, którego uszyłam według całkowicie mojego projektu, chociaż z ostatecznego efektu nie byłam tak do końca zadowolona...
A  przed świętami powstały kolejne ciekawskie małpki:

Małpka z ogonkiem:


Kolejne małpki już bez ogonka:

 

I wszystkie razem:

 Inne małpki, które powstały wcześniej można obejrzeć na moim flogu TU.
A dzięki tym małpkom, powstał zupełnie inny małpiszon, którego przedstawię już a następnym poście.

Pozdrawiam słonecznie:)


2 komentarze:

  1. Są cudowne,a te kapelutki wyczepiste :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha rewelacja ;)
    Mój synek byłby zachwycony, uwielbia tą małpkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...