poniedziałek, grudnia 19, 2011

Święta tuż ,tuż....


Swoją przygodę z szyciem zabawek zaczęłam 
dokładnie rok temu w grudniu.
  Święta się zbliżały,a ja wciąż nie wiedziałam co podarować mojej wspaniałej trójce  dzieciaczków i tak dzięki internetowi i swojej desperacji z powodu pustawego portfela, powstały z tego, co akurat było pod ręką, pierwsze nieporadne króliczki...
Gdy pomyślę, że to już rok trwa ta moja przygoda z szyciem zabawek, to aż nie mogę uwierzyć...
    Dziś chciałam pokazać różne ozdoby na Boże Narodzenie, które niedawno powstały.
Oto bombki:




 A oto pierniczki:





A tu już popakowane:
Płaskie choineczki:

Słodkie laseczki:



I takie "ciepłe" ozdóbki:


Świąteczna wersja kotów klamkowców:





 I takie sobie ozdoby obszyte "złotym" kordonkiem:



   

2 komentarze:

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...