sobota, grudnia 17, 2011

Witam :)




Postanowiłam założyć tego bloga, za namową mojej starszej córy, aby prezentować na nim moje różniste prace wykonane prze ze mnie. 




Niedawno były imieniny mojego męża, więc zrobiłam dla niego mały prezencik :) A dokładnie uszyłam z  filcu cztery breloczki misie. Mąż miał dokonać wyboru po powrocie z delegacji.
   Autorką projektu małego misia  jest moja dwunastoletnia córka, która pięknie go narysowała, a ja tylko spróbowałam go "przenieść" na tkaninę. Większego miśka wymyśliłam już sama:)
 Na każdym breloczku wyszyłam inny napis.
                A oto zdjęcie:


Mężowi spodobały się wszystkie, więc zgarnął je wszyściutkie do różnych kluczy:):):)








2 komentarze:

  1. Witaj :)
    Cieszę się,że jesteś tu i TY :)
    Będzie mi raźniej :)
    Powodzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ciepłe powitanie:)
    Na razie wszystkiego się uczę...A w zasadzie uczy mnie moja Ania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...