czwartek, stycznia 26, 2012

Broszka


Ciągle mnie ciekawiło, jak się robi takie kwiatuszki z tkaniny, ale sobie poczytałam  i oto powstała moja pierwsza i zapewniam, jak na razie ostatnia, broszka - kwiatek.
       Dziwnie wygląda ale i tak się cieszę, że ją zrobiłam.
Przeważnie jak mam "natchnienie', to muszę szybciutko sprawdzić, czy to potrafię zrobić,
 i już takie spróbowanie na jakiś czas mi wystarcza. 
Do następnego razu;)

A tak wygląda to moje dzieło:

    Wiem, że do doskonałości jej jeszcze dalekooooo,
 ale jest MOJA i taka musi już pozostać:)

Pozdrawiam:)


3 komentarze:

  1. super kolorowa zapraszam do mnie

    http://agatucha123-agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kolorki :)
    Jak na 1 sztukę to jest świetna,a Ty się nie poddawaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...