czwartek, stycznia 12, 2012

"Głowa do góry" :)


Wczoraj rano poczytałam sobie taką małą książeczkę, która uczy jak poprawić swoje nastawienie do życia. Polecam ją, bo naprawdę ekspresowo się ją czyta ;)
I ćwiczenia w niej zawarte wcale nie są trudne.

Oto ta książeczka:


I niektóre ćwiczenia na dobry dzień:




 A więc, z głową do góry i jednocześnie mrucząc sobie pod nosem, hehe, 
mogę pokazać Wam, zdjęcia prezencików "chłopięcych",
 które uszyłam dla kolegi mojego synka,
jako prezent "pod choinkę" na szkolną Wigilię.

Powstały literki, zupełnie inne niż dotychczas szyłam. 
Te poprzednie literki można obejrzeć TUTAJ











A tak prezentuje się cały napis:



Bartek, kolega synka jest również fanem gry "Minecraft"
 (tak samo zresztą jak mój synek) i dlatego powstał jeszcze dla niego,
 taki breloczek z filcu:



Dziś już wiem, że książka jednak nie wystarczy na polepszenie humoru, 
szczególnie gdy ma się super pechowy dzień...
Dodatkowo zwieńczony konrolą drogówki tuż pod szkołą dzieci za...
nieodpowiednie światła w samochodzie...
I tym "pseudooptymistycznym" akcentem kończę swoje wywody na temat poprawy nastroju ;)

Pozdrawiam:)


5 komentarzy:

  1. Cudotwórczyni :):):)
    Kocham te Twoje czary :):):)
    Książka powiadasz....
    Budżet kiepski,a czeka mnie dalsze leczenie Oli i na dzień dobry fura kasy musi iść....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaczki urocze.
    Fajnusie te Twoje szyte "stworki", lubię takie - pozostałość z dzieciństwa.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. taka ksiązka tez by mi się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super książka i cały blog dam sobie do obserwacji


    Szczęśliwego czwartku
    pełnego uśmiechu i samych
    dobrych myśli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym (i to przez wielkie O) wrażeniem Twojej twórczości!!! Strasznie spodobały mi się literki, a moi synowie też są fanami minecrafta i na pewno spodobałby się im taki breloczek:), a i jeszcze Fineasz, Ferb i Fredka o dziobaku nie wspomnę - REWELACJA!!! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...