niedziela, stycznia 01, 2012

Już zawitał Nowy Rok...


Życzę Wszystkim wiele szczęścia w Nowym Roku:)
Przede wszystkim dużo zdrówka i spokoju o przyszłość!

 *********************
Dziś chciałam przedstawić krecika, którego uszyłam  "pod choinkę", dla mojej najmłodszej córeczki Agnieszki.
   Wykrój znalazłam już dawno gdzieś w internecie, tylko oczywiście musiał "troszkę poczekać"...
Agnieszka bardzo lubi oglądać filmy z Krecikiem, więc jest bardzo szczęśliwa, że może teraz się przytulić do "prawdziwego".
  Krecika uszyłam z  mięciutkiego polaru, tylko oczka są z filcu. Ma "aż" 25cm wysokości (mierząc bez czapki). Czapkę i szalik musiał mieć obowiązkowo, przecież jest zima:)






       A tu dodaję wykrój na krecika, z którego korzystałam.
 Może ktoś z Was się skusi i sam spróbuje uszyć takiego malucha:)


I to tyle na dzisiaj...

Pozdrawiam słonecznie:)

EDIT :
Wykrój pochodzi z tej strony (klik).



6 komentarzy:

  1. Jesteś prawdziwą czarodziejką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny Krecik, jak żywy :) na pewno jest wspaniałym przyjacielem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krecik jest cudny mój synek 2,5 roku uwielbia oglądać bajki z nim:)Śliczne cudeńka szyjesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, szukałam i szukałam i znalazłam Pani Krecika, mój prawie dwuletni Syn polubił bardzo te bajkę i na urodzinki postanowiłam Mu uszyć takiego. pozwoli Pani, że skorzystam ze wzoru. Nie mam pojęcia czy mi się uda ponieważ nie mam maszyny (uszyję ręcznie) i pierwszy raz coś będę szyła (prócz przyszywania guzików i kilku serwetek haftem richelieu - gdy byłam mała).
    Śliczne pozostałe Pani dzieła - serdecznie gratuluję i podziwiam!☺
    pozdrawiam justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, bardzo proszę korzystać ze wzoru, po to go wstawiłam:) Cieszę się, że mogłam pomóc:)

      Usuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...