czwartek, stycznia 05, 2012

Peppe Pan Dziobak i reszta :)

     
 Moje kochane dzieciaczki, to Ania, Paweł i Agnieszka.
 Cała trójka bardzo lubi oglądać film pt: "Fineasz i Ferb".
 Przyznam się, że również i mi bardzo się podoba ta bajka :)
   Wpadłam więc na super pomysł, aby im uszyć ulubionych - głównych bohaterów.
 Tak więc na Dzień Dziecka '2011 powstali Fineasz i Ferb.
     Fineasz ma 41 cm "wysokości". 
Najtrudniejsze dla mnie było przyszycie tych wystających oczu,
 ale sobie poradziłam, nie licząc pokłutych palców:)
                                     Fineasz dla Ani:

                                                                                                      
         Ferb dla Pawełka jest troszkę wyższy, bo ma aż 50 cm wysokości. 
Nie wiedziałam jak inaczej przyszyć, tę jego zieloną fryzurę i jest tak:


Jakiś czas potem przyszedł wreszcie czas na Fretkę, 
którą moja córa dostała na swoje urodziny. 
Trochę miałam kłopotów z jej szyją ale się udało:) 
Uszyła mi się taka długaśna, bo ma aż 65 cm "wzrostu".

                                       Przedstawiam Wam Fretkę:


                                  I razem z braćmi, taka fotka rodzinna:

I wreszcie udało mi się uszyć dla córeczki "pod choinkę",
 Peppe Pana Dziobaka - tajnego agenta.
 Uszyłam go z mięciutkiego polaru i jest "wysoki na 50 cm. 
Kapelusz też jest oczywiście z polaru.



I oczywiście na koniec muszą być wszyscy razem na wspólnej fotce:


Więcej zdjęć Fineasza i Ferba, oraz Fretki można obejrzeć TU.

Tak pomyślałam, że koniecznie muszę dodać jeszcze jedno zdjęcie, 
na którym widać zadowolone miny moich dzieci:)


Moje trzy małe słoneczka, to cały mój świat  :):):)

Pozdrawiam:)


6 komentarzy:

  1. No moja droga jesteś MISTRZYNIĄ i nie myślę tu tylko o szyciu tych cudownych zabawek :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te twoje zabawki moje dziecko się zachwyciło twoimi wyrobami są SUPER

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne :) ja również biorę się za szycie :) mój brat ich uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są Twoje prace. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Przefajne maskotki naprawde gratuluje kreatywności i samozparcia!!!! Piekne prace, jessssu jak bym chciała moim dzieciom tak uszyc gromadkę z tej bajki :D moze kiedys mi sie uda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jestem pod wrażeniem! Gromadka jak z bajki żywcem wyjęta :) Właśnie kombinuję jak tu uszyć Fineasza, bo to ulubiona postać mojego synka :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...