wtorek, lutego 07, 2012

Dzień Babci i Dzień Dziadka cz. II :)


Papierowa wiklina

Biegając po różnych blogach natknęłam się na fantastyczny kurs U Ani  
jak zrobić serca z papierowej wikliny. 
Tak mi się spodobały, że musiałam je natychmiast wykonać, a że było odpowiednie święto,
 więc serduszka się jak najbardziej przydały:)
 Niestety nie potrafiłam zrobić, takich pięknych róż jak w oryginałach, ale powiedzmy, 
że moja improwizacja na temat kwiatowy w miarę się powiodła...
Czas mnie wtedy gonił, ale już wiem co robiłam źle i kwiatuszki teraz mi już lepiej wychodzą,
 co pokażę w przyszłości:)
Moje poprzednie próby z papierową wikliną możecie obejrzeć na moim FLOGU.

Czerwone serca dla dziadków:




Serca białe zostały wręczone dwóm babciom:)








Czyli zestaw wiklinowy dla babci i dziadka R. wyglądał tak:






A zestaw wiklinowy dla babci i dziadka W. wyglądał tak:






I ostatnie zdjęcie poglądowe, jak te serca wiklinowe,
 wypadały wielkościowo razem z sercami z masy solnej:


Obecnie powstają serca wiklinowe, ale w dużo mniejszej wersji, na szkolne Walentynki:)

Pozdrawiam:)



5 komentarzy:

  1. śliczne zrobione takie prace są piękne

    Za oknami mroźny wiatr,słupek rtęci na dół spadł.
    Z domu wyjść się nie chce wcale,
    szukam ciepła w blogach stale.
    Z tą nadzieją tu przybywam i życzenia Ci zostawiam,
    by radośniej się zrobiło i na sercu było miło....
    ....serdecznie pozdrawiam.....
    Gdy będziesz czytać te słowa
    i głowę pochylisz nad treścią tej zwrotki,
    wiedz, ze w jej wnętrzu dla Ciebie się chowa
    mój UŚMIECH i BUZIACZEK SŁODKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcie były pewnie w niebowzięte. Serduszka śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne !I te z masy też super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te serca ale ile czasu trzeba by było poświecić żeby takie cudeńka wyszły , Śliczności , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są:) Ja też od niedawna próbuję swoich sił w papierowej wiklinie:) Serduszko też zrobiłam:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...