niedziela, lutego 12, 2012

Kapelusz na konkurs :)


Dziś pokazuję kapelusz, który uszyłam na konkurs U ANI KRUĆKO

Od dłuższego czasu chciałam uszyć taki kapelusz typu "budka", 
który nosiły kobiety w XVIII - XIX wieku.
 Do tej pory uszyłam tylko trzy czepki "pionierskie" dla moich zabawek:
Nad wykrojem siedziałam trochę, ale mimo to,  nie jestem z niego za bardzo zadowolona. 
Wiem co powinnam poprawić i następny kapelusz będzie już lepszy:)
Za modela posłużył mi bocian, którego uszyłam jakiś czas temu dla moich dzieci ;)


 I na "modelu":





Pozdrawiam słonecznie:)




4 komentarze:

  1. ślicznie wyszło piękne pozdrawiam milutko

    OdpowiedzUsuń
  2. W dniu urodzin dużo zdrowia i radości sto lat życia i stu gości, wór pieniędzy może więcej, jak zamarzysz to tak będzie, życzy AGATKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wspaniałe życzenia:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Dla mnie BOMBA,ale oczywiście mistrzyni igły zawsze musi marudzić nad swoimi dziełami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...