sobota, lutego 25, 2012

Znów aniołek


Moja starsza córka Ania była zaproszona na urodziny do koleżanki. 
Poprosiłam ją, żeby dyskretnie się dowiedziała jakie kolory lubi ta koleżanka
 i okazało się, że ulubione kolory Wiktorii, to czarny i fioletowy
 i jeszcze nie lubi jak się do Niej mówi "Wiktoria"...
     Proponowałam, więc córce, że na prezent mogę uszyć aniołka - murzynka w fioletach, ale chciała "tradycyjnego", więc powstał taki zwykły,
 ale oczywiście obowiązkowo ubranko ma w fiolecie:)







       I do kompletu literki:



A teraz z innej beczki:
  Dowiedziałam się parę dni temu, że otrzymałam  wyróżnienie od Ani i przyznam się, że strasznie skrajne emocje mną wstrząsnęły...najpierw kompletne zaskoczenie, później radość, a następnie... strach, że przecież ja na te wyróżnienie nie zasłużyłam...
Bloga prowadzę dopiero od dwóch miesięcy i jestem świadoma, że jeszcze dużo muszę się nauczyć w tej kwestii, a gdyby nie moja starsza córa, 
nigdy pewnie bym się nie odważyła go założyć...


 Dziękuję Aniu z głębi serducha za to wyróżnienie, 
ale muszę zastanowić się, co też napisać o sobie...
to bardzo trudne...
i pewnie trochę czasu mi zajmie;)


Pozdrawiam:)




                                          

4 komentarze:

  1. Witaj Słoneczko;)))piękne prace, szczęka wypada jak na nie patrzę. Buziaki

    P.s.wyróżnienie czeka na Ciebie u mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszło to pięknie ja też lubię fiolet pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna Anielica i w fiolecie jej do twarzy :) A czapeczka jest poprostu rozbrajająca :))) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKA jak na Aniołka przystało :)
    A,bo w ogóle to Ty czarujesz i już :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...