czwartek, marca 15, 2012

Biegiem...

Ciężko mi znaleźć na wszystko czas,
 więc bez rozpisywania się pokażę tylko zdjęcia,
co tam porobiłam ostatnio:
 Moje pierwsze jajka z balonu. 
Zrobiłam je według tego KURSU

Jedno wygląda jak piłka:


Drugie już bardziej jest podobne do jajka:
To są również moje pierwsze motylki zrobione z rajstop.
Zrobiłam też serce dla mojego męża.
Wyglądało po kolei tak:



I efekt końcowy:
Jak widać nie potrzebnie pomalowałam wiklinową podstawę na biało i dlatego na zdjęciu widać te prześwity. 
W rzeczywistości (to znaczy, gdy wisi sobie na ścianie)
 ich nie widać, 
ale na drugi raz będę już pamiętać, żeby malować na czerwono...

Pozdrawiam:)






2 komentarze:

  1. Mnie tam bombki się podobają i to bardzo sama bym nie wiedziała jak je zrobić dla mnie super,a motylki z rajstop to dopiero pomysły na wet bym na to nie wpadła, ale serce mnie powaliło nie ważne czy białe widać , ważne aby mężowi się podobało

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko tu mi się podoba pięknie wygląda

    Gorące jak słońce,
    szybkie jak wiatr,
    pozdrowienia dla Ciebie,
    przesyłam właśnie ja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...