sobota, marca 17, 2012

Klatka dla ptaków


Wpadłam na super pomysł,
 dzięki najmłodszej córce, która poprosiła :
 -"Mama, uszyj mi ptaszka!", 
no i mama, (czyli ja ) w ekspresowym tempie uszyłam 
i to aż dwa :)
 A Córa popatrzyła na nie i stwierdziła:
-To są rybki.
-Nie Agusiu, to są ptaszki:)
- To jest delfin!- Aga nadal swoje.
Także, gdy już były ptaszko-rybko-delfinki uszyte,
 trzeba było pomyśleć w czym je trzymać
 i tak powstała strasznie krzywa klatka
 dla ptaków z papierowej wikliny:







Motylki są już trochę lepsze,
ale jeszcze nie do końca jestem z nich zadowolona...
I teraz klatka już stoi sobie w pokoju moich dzieci:)

Pozdrawiam:)



4 komentarze:

  1. wow jest świetna :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech-----------dzisiaj----słoneczko i dużo radości-
    na Twoim profilu-------z humorem zagości---
    życzę miłego---cudownego-popołudnia--

    ******POZDRAWIAM*******
    ****SERDECZNIE*** Agata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...