niedziela, marca 04, 2012

Pająk Teodor "Błochaty" i Mała Księżniczka


Uszyłam dla mojej córeczki pająka strrrasznie "błochaego" 
(czyt. włochatego - po prostu Aga nie wymawia "w"), 
żeby przestała bać się pająków.
 Wymyśliłam go całkowicie sama, tylko mąż mi poradził, żeby pająk miał "wystające" oczy.
 Miał być w założeniu kolorowy, wesoły  i śmieszny. 

 Przedstawiam pająka Teodora:


Pająk powstał w dużej mierze dzięki książeczce o Małej Księżniczce, 
której autorem jest Tony Ross.
 Jest tam więcej ilustracji niż tekstu do czytania:


Agnieszka ma nawet małą kolekcję tych książeczek, 
dlatego też koniecznie musiałam uszyć dla niej samą Małą Księżniczkę:



Uszyłam ją z mięciutkiego polaru i to naprawdę błyskawicznie,
 według całkowicie samodzielnie wymyślonego wykroju :)
                  
A tak moje małe słoneczko szaleje z pająkiem:




I to by było na tyle...

Pozdrawiam słonecznie:)







12 komentarzy:

  1. śliczne rzeczy są i wszystko i kochana umieściłam już wyróżnienie od ciebie dziękuję ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierw o oglądając pająka myślałam ze jest mały ale później jak zobaczyłam te cudeńko w jej raczkach to taki duży pajączek, super ci wyszedł nawet bym się do tego nie zabrała niesamowity jest GRATULACJE . Pozdrawiam Iza Mnie się bardzoooo podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Lala jest świetna ale chciałam zapytać te książeczki to kogo jest wydanie są, bo bardzo ciekawe? nigdy nie szyłam takich zabawek czym trzeba je wypchać żeby tak dobrze wyglądały? pewnie trzeba naciąć tu i owdzie super są twoje zabawki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Wydawnictwo tej książeczki to: "Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje Sp. z o.o.", trochę długa nazwa, ale na okładce książeczki jest znaczek tylko z "Firma Księgarska".
      Zabawki na wszelkich zaokrągleniach i w rogach najlepiej ponacinać ( tak delikatnie, żeby nie przeciąć szycia), to wtedy ładnie się układa po wywróceniu na prawą stronę.Ja każdą część zabawki obszywam dwukrotnie po tym szwie, bo dziecięce rączki są bardzo silne. hihi:)
      Wypycham takim typowym wkładem do poduszek, jest to taka kulka silikonowa. Można ją kupić na allegro, a ja kupuję od nich:
      http://allegro.pl/kulka-silikonowa-sztuczny-puch-wklad-do-poduszek-i2192680759.html

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Przyszłam dziś Ci podziękować,
    ciepłych słów nie pożałować!
    Zostawiam też serduszko
    i powiem Ci coś na uszko...
    Myślą, mową, czynem, gestem
    dzisiaj z Tobą jestem.
    Za Twą pamięć, miłe słowa
    zawsze w sercu Cię zachowam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córeczka 3-letnia jest wielbicielką bajek "Świat małej księżniczki" :D Genialna księżniczka wyszła spod Twoich rąk :D A pająk robi ogromne wrażenie. Też myślałam , że jest tyci tyci a to tarantula. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Księżniczka jest śliczna :))) A pająk ekstra :))) Wszystko pięknie wykonane :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. NIECH DZIEŃ DZIŚ
    SŁOŃCEM CI GRZEJE
    BUDZĄC WIOSENNĄ NADZIEJE
    SERDECZNIE I GORĄCO POZDRAWIAM
    UŚMIECH SERCA ZOSTAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  8. ODLOTOWY:)
    pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam na Twojego bloga zupełnie przypadkowo i pierwszą rzeczą, jaką zobaczyłam był PAJĄK!! Wielki, roześmiany i wcale niegroźny.
    Niedawno i ja zrobiłam pająki w ramach walki z własną arachnofobią ;-)
    Pokazałam je na blogu.
    Mnie tam włochate nogi taty raczej by nie przekonały do polubienia tych wielonożnych potworów, ale taki materiałowo-polarowy przytulniak jak najbardziej :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jaki duży ten błochant pająk!! Ślicznie wyszedł! Księżniczka też super uszyta. Moja Zosia też ja uwielbia i też mówi "b" zamiast "w" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja bardziej przypomina Małą Księżniczke ;-) Ja jak zwykle poszalałam :-)
    Moja to taka wariacja :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...