piątek, marca 23, 2012

Wiosna


Wiosna już przyszła, a ja prawie tego nie zauważyłam, 
taka jestem zabiegana i zaszyta...
Wpadłam tylko na chwilkę, co by Wam pokazać, że jeszcze żyję:)
Dziękuję za wszystkie dla mnie bezcenne komentarze i bardzo przepraszam, że nie zawsze u Was komentuję, 
chociaż w biegu Was odwiedzam:) 
Ale obiecuję, że jak troszkę się uspokoi w moim życiu-szyciu, 
to postaram się to nadrobić...
 Pokażę Wam dzisiaj moją pierwszą 
eksperymentalną "samostojącą" lalę, 
którą uszyłam z tydzień temu, dla mojej Ani. Dlaczego? 
Ponieważ miała akurat taką lekturę w szkole.
 Ciekawe czy domyślicie się o kogo chodzi:)

A to mój pierwszy w życiu kapelusz z papierowej wikliny, maźnięty tylko bejcą, bo już córa się nie mogła doczekać:)
A to moja pierwsza torba, 
która według instrukcji miała być tylko klejona,
 ale że miałam słaby klej, 
to przeszyłam ręcznie tu i ówdzie:)

                                            Fartuszek:
                                              I reszta zdjęć:










     I co, podobna chociaż troszkę do Ani z Zielonego Wzgórza?


Pozdrawiam słonecznie:)





10 komentarzy:

  1. Chciałam zapytać czy to Ania, ale odpowiedź już otrzymałam :) Bardzo podobna, przecież to ona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam dbałość o każdy szczegół!!! Ja też chcę taką torebkę buuu!!!! Śliczna jest ta Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobna, super, pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace, jesteś bardzo zdolna :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Spójrz błękit na niebie
    Uśmiecha się do Ciebie.
    Żółty kolor tam się mieni
    Przesyła Ci wiązkę promieni.

    Wiosna rozwija się wokoło,
    Patrzy na Ciebie wesoło.
    Więc smutek usuń w cień
    I miej Cudowny Dzień! ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba , jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, piekne są twoje prace :-)
    Szczególnie zachwycił mnie kapelusz z papierowej wikliny, może jestes w stanie zdradzić jak wykonać takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy na sprzedaż ??? pliss

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...