piątek, marca 30, 2012

Żaby


                           Ostatnio żaby opanowały mój dom:)


Oto Żabol, który już jest "entym" klonem
 moich poprzednich żaboli.
Te poprzednie, można obejrzeć TU.

                                      I Żabol w kamizelce:

                        I wreszcie moja pierwsza Pani Żabka:

A tutaj widać różnicę między żabolem, a panią żabką:


Jeżeli był Pan  Żabol i Pani Żabka,
 to musi być i dziecko "żabowe", czyli...kijanka:)







                             No to do widzenia, kum,kum:)





8 komentarzy:

  1. cudne te żaby:) pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są piękne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Żabole są rewelacyjne! :)Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)
    http://anita-papierowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczniutka mała kijaneczka ze smoczkiem :D Świetna ta rodzina żab !

    OdpowiedzUsuń
  5. _____(♥✿♥)
    ______(♥✿♥)-Dziękuję
    ____(♥✿♥)-za wczoraj.
    __ (♥✿♥)-Dziękuję
    _ (♥✿♥)-za dzisiaj.
    _ (♥✿♥)-Dziękuję
    __(♥✿♥)-za jutro.
    __ (♥✿♥)-Dziękuję
    ____(♥✿♥)-że pamiętasz.
    ______(♥✿♥)-Dziękuję
    ________(♥✿♥)-że jesteś.
    Pozdrawiam ... Agata

    zapraszam na nowy blog http://agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A żabcie tez są cudowne a mała kijanka kochaniutka bardzo mi się podobają Twoje prace jestem zachwycona superr. Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak zgodze się sa świetne zresztą wszystko Ci tak świetnie wychodzi :)

      Usuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...