piątek, kwietnia 13, 2012

Aniołkowo :)


              Oto aniołki, 
              które powstały jeszcze przed Świętami Wielkanocnymi.
              Pierwszy tradycyjny, typowy śpioch, 
             który na głowie ma czepek:




Drugi aniołek, był na "specjalne zamówienie" i dlatego jest zupełnie inny, niż te aniołki, które szyłam do tej pory.
Z wyglądu przypomina żonę, pewnego żarliwego fana kolei, dla którego już zresztą "popełniłam" najprawdziwszą, szytą lokomotywę, którą można obejrzeć Tutaj:)






                        W dłoni trzyma lokomotywę w romantycznej wersji:)
                                        A tak się prezentują razem:



Pozdrawiam wszystkich zaglądających 
i bardzo dziękuję za każdy komentarz :)



4 komentarze:

  1. Jesteś prawdziwą WRÓŻKĄ :)
    Przepiękne te Aniołeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słoneczko Twoje prace są piekne, zdolniacha jestes:)

      Usuń
  2. Oczywiscie domysliłem się wczesniej dlaczego akurat ta lokomotywa i w ogóle ale sama rozumiesz, musiałem zapytac o to podobieństwo do pani Merkel :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super kochana śliczne są zapraszam na nowy blog.


    WITAM CIĘ
    Cudnego piątkowego tego 13
    Mimo że u mnie pochmurno
    to Ja i tak życzę pięknego tego 13
    AGATA
    I wesołą nutkę zostawiam do popołudniowej kawusi"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...