wtorek, kwietnia 17, 2012

Koszyk szyty :)



   Przed Wielkanocą wymyśliłam sobie, 

że uszyję koszyk dla mojej Agusi. 
Po dość dociekliwych poszukiwaniach w sieci 
I dzięki, tej stronce powstał taki sobie koszyk, 
który był idealny do święconki:)





A tutaj zadowolona i szczęśliwa 
Aga już po święconce:)




                                               
                                      Cała nasza uśmiechnięta rodzinka:


 A tutaj koszyk Agi 
w towarzystwie trzech innych, 
które opiszę i dokładniej pokażę 
w następnym poście:


 Wyglądają prawie tak samo, 
ale każdy koszyk szyłam w inny sposób,
 metodą prób i błędów:)


Pozdrawiam słonecznie:)






16 komentarzy:

  1. przecudnie zrobione i kochane dziecko uściskać ode mnie mam teraz 2 blogi zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty naprawdę jesteś pracowite słoneczko:)
    kurcze przefajne te koszyczki!
    śliczne masz dzieciaczki:)
    pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj potwierdzam :) pracowita i zdolna dziewczynka z Ciebie. koszyczki przecudne a rodzinka wspaniała :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych koszyczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaaaa ...jakie śliczne koszyczki!!!
    Pozdrawiam rodzinkę :) Miło Was zobaczyć w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie świetne te koszyczki, genialny pomysł z tymi króliczkami.. jest orginalny i niepowtarzalny, sama bym taki chciala miec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne koszyczki !
    Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczki są wspaniałe !!! Podziwiam i podziwiam :))) A córcia jaka zadowolona :)))
    Cała rodzinka wspaniała :) Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę powiedzieć, że zrobione przez Ciebie koszyczki są świetne.
    Nie masz może wzornika??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerpałam wzornik z tej inspiracji, którą podałam wyżej w linku.

      Usuń
  10. Codowne koszyki wielkanocne !!! :) Założę się, że nikt takich nie miał heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne :-)
    A tkanine w gąski kupiłam w House of Cotton http://houseofcotton.pl/pl/p/Bawelna-czerwone-gaski/151

    Za szkody w domowym budżecie po wejściu na ich stronke nie odpowiadam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za namiary:)
      Zachorowałam wręcz na tę tkaninę:)

      Usuń
    2. Nie ma za co :-) Ja jak ją zobaczyłam też zachorowałam i na 4 inne ;-) Wczoraj dokupiłam ostatnie dwie z mojej choroby :-) Na rybki,kolorowe kółka,igłe z nitką i limonkowe kropki :-)

      Usuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...