środa, kwietnia 04, 2012

Króliki Tildowe


Króliki znowu... 
Wszystkie są wysokie na 40 cm, mają oczy
 i noski wyszyte muliną. Te mają ciałka z lnu:
                                            Chłopak nr 1:

                                           
                                      chłopak nr 2:

                                                   
                                       Dziewczyny królicze:
Ta miała być identyczna, jak Ta Moja poprzednia króliczka
       A to moja wczorajsza "świeżynka", która różni się od moich dotychczasowych króliczych dziewczyn:) Ciało ma z bawełny, a nie z lnu, ma dłuższe uszy, a na głowie zamiast kapelusza - kokardę, no i oczywiście ma sukienkę, w zupełnie innym stylu:)
                                          
Ostatnio Inka pytała mnie o wzór na te króliki,
 więc proszę bardzo, oto wzór:) 
                                     
                                     Na dużego królika:

                                                I na małego:

Powodzenia w szyciu! :) 
Gwarantuję, że jak uszyjecie jednego, to Was wciągną króliki na amen i będziecie szyć następne:)

Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. piękne, piękne i jeszcze raz przepiękne :) dzięki kochana za szablonik :) całuski :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje króliki sa poprostu cudowne! Ślicznie wykonane i takie milusie !
    Ja nie umiem szyć ale jak tylko uda mi się przywieżć maszynę to też chce uszyć takiego króliczka więc cieszy mnie że będę już miała wzór wykroju :)))
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku jakie fajniusie Ty to masz talent do szycia :)

      Usuń
  3. Smacznego jajeczka Wielkanocnego,
    dużego zająca czekoladowego,
    zdrowia niezawodnego, wielu radości,
    przez całe Święta samej wesołości.

    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych rodzinnego ciepła, wiosennego nastroju...
    życzę tego dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji Świąt Wielkanocnych,
    składam Tobie i bliskim najserdeczniejsze życzenia:
    dużo zdrowia, radości, smacznego jajka, mokrego dyngusa, mnóstwo wiosennego optymizmu oraz samych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam poprosić o wykrój lub wskazówki, jak uszyć królika, a tu taka niespodzianka. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mi słów brakuje aby pisać jak bardzo Cię podziwiam za to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uszyłam właśnie Królisie Marcysie i już mi się palą ręce do następnej króliczycy:). Obmyślam nawet króliczą modę:). Masz rację, bardzo wciągające:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...