wtorek, kwietnia 10, 2012

Powtórka z rozrywki, czyli...

Jeszcze raz to samo:)
Miałam zdublować swoje prace z zeszłego roku, zobaczcie czy mi to się w miarę udało...
                            Kogut, miał być taki jak TU


                                 Słoniczka, taka jak TU
                                          Żyrafa, taka jak TU
                  No i jeszcze aniołek, który był TUTAJ:

                                         I wszyscy razem:
Na tym zdjęciu jest jeszcze króliczka, ale ją już pokazywałam w poprzednim poście.
Jak widzicie, za każdym razem, moje zabawki, trochę się różnią szczegółami, bo tak naprawdę, to nie za bardzo mi wychodzi identyczne kopiowanie, bo nie byłabym sobą, gdybym nie zmieniła parę szczególików...
I to tyle dubelków na dzisiaj;)
Pozdrawiam :)





3 komentarze:

  1. Mnie się wydaje ze bardzo ci się udało praca wyśmienita identiko jak tamten kurak , bardzo mi się podobają twoje wytwory i zawsze będę to podkreślać , wszystko jest perfekcyjne SUPER I WIELKIE BRAWA DLA CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie różnią się tym ze wykonałaś kawal dobrej roboty, są śliczne cały zwierzyniec

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite są :)
    I jak tu nie zakochać się w Twoich zabawkach :)
    SĄ BOSKIE
    CUDOWNE
    REWELACYJNE
    i mają w sobie tyle serca włożonego,że czuć to nawet teraz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...