poniedziałek, kwietnia 02, 2012

Tęczowe króliki

Wielkanoc już za progiem, więc czas pokazać
 moje kolorowe króliki.
Uszyłam je wszystkie z mięciutkiego polaru
 i zrobiłam z nich typowe śpiochy, 
które jeszcze do końca się nie obudziły po zimie:)
Mają szlafmycę i spodenki, które można zdjąć, a pod pachą każdy dźwiga swoją poduchę. Oczka i noski wyszyłam muliną.
                            
                      Tutaj łobuziaki są jeszcze na golaska:
 Spodenki:
Szlafmyce:
                                      I każdy z osobna:





                                           A tu już ubrani:





                               I wszystkie króliki razem:
  Kolory wyszły na zdjęciach prawie takie same, oprócz zielonego. W rzeczywistości królik zielony jest taki zieloniutki jak wiosenna trawka, a na zdjęciu jest niestety taki przygaszony, wrrrr...
Zapomniałam jeszcze dodać, że każdy jest wysoki na 40 cm.

Pozdrawiam słonecznie:)



8 komentarzy:

  1. Rany jejku jakie superowe króliki są boskie , podusie maja superrrr, śliczniutkie SĄ PIĘKNE te Twoje prace , jak bym miała wybrać to bym nie wiedziała w którym kolorze bo wszystkie mi się podobają . PIĘKNA ROBOTA BRAWO. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze :) jakie słodziaki i do tego te cukierkowe kolory :) no co brak słów :) po prostu cudo. Czy Ty dysponujesz jakimś szablonem tych kłapouszków ?

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszły kochana ja teraz mam dwa blogi zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. mm smakowite wiosenne kolorki :) aż chce sie takiego przytulic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zabawki. Zazdroszcze Pani ogromnego talentu. Zycze ogrom inspiracji ale mysle ze tego Pani nie zabraknie. Pozdrawiam goracym promieniem slonecznym cala Pani rodzinke

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkoszna rodzinka. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...