wtorek, maja 15, 2012

Króliczkowo :)

                        
                       Śpieszę pokazać co tam poszyłam, tylko, że znowu...to są króliki...




     Królik żołnierz, który pisze list na maszynie do swej ukochanej i jednocześnie nuci sobie pod nosem piosenkę Kobranocki "Piszę do Ciebie list z pola boju", pamiętacie tę piosenkę?:)



                                                              Oto królik:
                                                
                                         Maszynę kupiłam w Pepco :)






                            Króliczka baletnica, która tańczy do muzyki z gramofonu:



                                         Gramofon, też jest z Pepco :)







                                   Króliczka ogrodniczka:






                                    I razem we dwie takie  "ala Mailegowe" :)



                  Oraz króliczka Basia, która jest bardzo podobna do poprzedniej ZOSI:







Muszę przyznać, że kocham szyć te króliki, co skończę jednego, to już mi wkrada się pomysł do głowy, jak ma wyglądać następny, tylko niestety gorzej z czasem u mnie...
Stanowczo jestem za tym, aby doba miała co najmniej 48 godzin :)

Pozdrawiam słonecznie:)


7 komentarzy:

  1. Ale słodziaczki:):) Śliczne te króliczki, nie dziwię sie że kochasz je szyć, bo są naprawdę rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie! Królik żołnierz hehe, rewelacyjny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Baletnica jak z obrazka, żołnierz rewelacyjny. No napatrzeć się nie mogę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super króliczki!Dopracowane w szczegółach,starannie wykończone.Ekstra!
    Strasznie mi się podoba ta malutka konewka i materiał,z którego uszyta jest królisia-ogrodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj jakie kochaniutkie. Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku Te króliczki są super:)
    to może ten królik napisze do mnie też cos miłego ?:)
    baletnica piekna
    brak słów

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoich króliczków nigdy dość,a jak wiadomo wszem i wobec króliki szybko się rozmnażają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...