piątek, maja 11, 2012

Królik i samochód :)


Mój siostrzeniec Kajetan i jednocześnie chrześniak mojego męża, 
obchodził 27 kwietnia swoje drugie urodzinki.
    Z tej okazji uszyłam dla niego królika "ala Maileg", 
    wersja dla chłopaka oczywiście:) 



     
  A także samochód, prawie taki sam, jak ma Jego tata, prawie, bo różni się niestety kolorem:)
Powinien być niebieski, ale takiego polaru już nie miałam, a do sklepu z tkaninami, oj daleko mam...


                       
                                  Kółka są przyszyte na guziki i nawet się obracają:):):)





                                        
                                            A tak wyglądał słodki jubilat Kajtuś:


                           Pozdrawiam majowo wszystkich zaglądających :)


7 komentarzy:

  1. Piękny prezent!! Kajutuś był na pewno zachwycony:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jubilat zapewne zadowolony, szczególnie z samochodu jako mały mężczyzna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze ale królik ma auto:) no to Kajtek bedzie zadowolony bo bedzie mieć takie auto jak jego tata:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow wspaniałe zabawki! Jubilat napewno był zadowolony :))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie szyjesz:) podziwiam Twoje prace cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zabawki! Takim autkiem, z braku prawa jazdy, to i ja bym pojeździła:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Solenizant Urodziwy
    A zabawki
    no wymarzony prezent dla każdego dziecka i dużego i małego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...