środa, maja 09, 2012

Muszę się wytłumaczyć...


...dlaczego tak długo mnie nie było...
Otóż, najpierw byłam totalnie zaszyta, tak bardzo, że nawet nie miałam czasu wejść na bloga i pochwalić się swoimi wytworami...(Mam nadzieję, że to w najbliższej przyszłości nadrobię)...
Później był dłuuuuugi majowy weekend i...nie, nigdzie nie wyjechałam, tylko tyrałam z mężem w ogródku, co idealnie przedstawił na rysunku mój synek Pawełek :):):)
A od "połykendowego" poniedziałku wzięło mnie wstrętne choróbsko...na całe szczęście już trochę odpuszcza, bo gorączki już nie mam i gardło mniej boli...
A na osłodę samopoczucia, w mojej chorobie dowiedziałam się, że otrzymałam aż dwa wyróżnienia od JASMINY i od KATARZYNKI.

BARDZO WAM DZIĘKUJĘ, DZIEWCZYNY!

Ale wybaczcie mi, że nie pociągnę tej zabawy dalej, ponieważ każdy blog, do którego zaglądam zasługuje na takie wyróżnienie, więc proszę częstujcie się:)
No a poza tym ,jeszcze trochę słabo się czuję, więc idę się na chwilę położyć...

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i witam serdecznie nowych obserwatorów:)

2 komentarze:

  1. rysunek jest genialny niczym demotywatory:) nie tylko Ty jesteś w plecy ja też ostatnio nie mam czasu na nic... ale minie to to sie zabieram za robienie czegoś:) wracaj do zdrowia słoneczko :) i gratuluję wyróżnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci mają talent po Mamusi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...