środa, maja 30, 2012

"Siedmiu wspaniałych" ;)


Pamiętacie film pod takim tytułem?
   A mi udało się uszyć całą bandę siedmiu, ale czy wspaniałych, to już musicie sami osądzić:)
Uszyłam je wszystkie na TĘ AKCJĘ dla Niepełnosprawnych Dzieci, a wysłałam dopiero w poniedziałek (bo przez weekend powstawały jeszcze lale i misie) a teraz cały czas się martwię czy też doszły na czas...
                                                              A oto oni:
                                     
  Króliki trzy, czyli: ogrodnik, klaun i kibic z piłką. Uszyłam im ciałka z mięciutkiego polaru.
I tutaj od razu się pochwalę: http://jakuszyc.pl/inspiracje-na-1-go-czerwca/  . A co:)

                                                   
                                                 Kibic idealny na Euro 2012:) Jest długi na 45 cm.

                Piłkę uszyłam z polaru dzięki Tutorialowi Uli. Dziękuję!!! bez niego ani rusz:)


                                                            Klaun, jest długi na 41 cm.

                                                   Ogrodnik (z marchewką), urósł na 40cm.
 Dwie lale, które są moimi pierwszymi takimi laleczkami, ponieważ powstały po dość intensywnej modyfikacji wykroju na królika tildowego. Ciałka uszyłam z polaru i nawet włoski mają polarowe:) Obie są wysokie na 42 cm, a ubranka można zdejmować.

                                                             Brunetka:


                                                                  Ruda:

A na koniec jeszcze dwa misie. Uszyte są z polaru i bawełny. Mają po 45 cm wysokości.
 Powstały one dzięki  Darsi z Kolorowego Zacisza, ponieważ zainspirowałam się uszytym przez Darsi właśnie "królisiem-przytulaczkiem".
Pani misiowa:

                                                               Pan miś:


I to już " The End" o siedmiu wspaniałych:)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających:)






8 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita :) podziwiam za talent i za dobre serducho, a dzieci na pewno będą zadowolone :)bo ja bym była :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak tu u Ciebie cudnie i kolorowo :-) Zostaję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zabaweczki prześliczne! Idealne do ukochania i przytulenia :)Ślicznie Asiu szyjesz, kolorowo i wesoło - od przytulanek bije pozytywna energia :) Pozdrawiam Cię ciepło i cieszę się że choć troszkę udało mi się Cię zainspirować :*** Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne przytulaki na piękny cel! ciesze się że tutek na piłkę się przydał! Masz talent, super są Twoje zabawki, szczególnie ciuchcia i samochód podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są cudne!! Aż się buzia cieszy jak się na nie patrzy, na pewno sprawią wiele radości dzieciom które je dostaną:) Masz niesamowity talent i dobre serduszko:):):* Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się zastanawiam -ile Twoja doba ma godzin ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita gromadka :)Kibic fantastyczny i na czasie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...