czwartek, maja 17, 2012

Wrednobrody i Piraci :)


Jakiś czas temu zostałam poproszona o uszycie trzech piratów
 i ich szefa Wrednobrodego, bohaterów z filmu rysunkowego "Samsam".
 Samsama wprawdzie już szyłam, (można go zobaczyć TUTAJ),
 ale mimo to miałam spory problem, ponieważ moje dzieci w ogóle nie oglądają tej bajki... 
Także, zostałam zaopatrzona w całe mnóstwo zdjęć, oraz linki do filmów,
 ponieważ miała to być szczegółowa praca, do tego stopnia,
 że miała zgadzać się każda łatka na ubraniu i blizna na ciele, 
a u każdego z piratów wypadała gdzie indziej:) 
Muszę się przyznać,  że bardzo lubię takie wyzwania, chociaż gdy już byli gotowi, 
to strasznie się bałam, czy spełnią oczekiwania małego dziecka...
Siedziałam nad nimi tydzień, aż spać po nocach nie mogłam,
 no i gdy wreszcie skończyłam, to dopadła mnie obawa,
że przecież oni nie są wcale "do siebie" podobni...

                                Uszyłam całą czwórkę z miękkiego polaru, a tak się prezentują:


                              Pirat numer jeden, jest wysoki na 55 cm razem z kapeluszem:








                                       Pirat numer dwa, jest wysoki na 47-48 cm:







              Pirat numer trzy, czyli kuternoga z hakiem zamiast dłoni jest wysoki na 47-48 cm:







                                                            
                                                            I trójca razem:


                               I wreszcie Wrednobrody, który jest wysoki na 55 cm:





                                       A tak wyglądają oryginały na zdjęciach z filmu:



                                                  I co podobni chociaż trochę?

Chyba troszeczkę tak, bo muszę KONIECZNIE się pochwalić i zacytuję  słowa zadowolonego klienta:

adne słowa nie opiszą radości dziecka.Naprawdę doskonała robota..."

Przyznam się, że czytam sobie tę wiadomość po kilkanaście razy na dzień, bo takie słowa dla mnie są po prostu bezcenne:)



12 komentarzy:

  1. Życzę Ci, pogodnego dnia
    wypełnionego zapachem wiosny,
    w majowej szacie...
    Niech Ci życie płynie
    pośród tęczowych barw.
    Pozdrawiam kolorami tęczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaałłł! Rewelacja! Moim zdaniem są bardzo podobni!
    Moja córcia nie lubi tej bajki więc jej nie oglądamy,ale Ty wykonałaś kawał świetnej roboty i chłopiec na pewno jest zachwycony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasługujesz na więcej takich słów bo Twoje zabawki są poprostu rewelacyjne! I zawsze pięknie i starannie wykonane :) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czym nas jeszcze zaskoczysz :) Piraci jak z bajki :) niezłe łobuzy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem!!! Jak Ty to robisz? Super są ci praci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś WIELKA. Twoja zabawki są doskonałe!!! No rzeczywiście "Pracowite Słoneczko" z Ciebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piraci genialni. Aż strach się bać takiej bandy;)hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie ze podobni i to bardzo , praca perfekcyjna, ja aż tak wielkiej cierpliwości nie mam . Ślicznie uszyte , gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoi wyglądają jak Ci orginalni:) ale umiesz szyć!! podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze jakie genialne ja nie widze różnicy miedzy , Twoje sa ładniejsze:) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ho w dłonie szable weź
    Hej ho niech się niesie piracka pieśń
    CUDOWNI

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...