poniedziałek, maja 14, 2012

Zajączkowo-Niteczkowo :)

Mam takie pytanie...Znacie Panią Niteczkę oczywiście? ;)
Jola jest wspaniałą osobą, od której chciałabym się nauczyć pogody ducha i tego Jej niegasnącego optymizmu...
  Jest naprawdę niezwykła i szyje wspaniałe zabawki. 
Jej blog został blogiem roku 2011, a Ona sama Kobietą Roku 2011.
Gratuluję z całego serca i jestem niesłychanie dumna, że Ją znam. (Wprawdzie nie osobiście, ale poprzez internet i telefon, a to już COŚ) ;D

                                   Zapraszam więc, Was na NOWY BLOG PANI NITECZKI
                                                          
                                                                       ***

         Jakiś czas temu wymyśliłam takie sobie małe zajączki, które z tyłu mają fikuśne, śmieszne ogonki.

                Te były pierwsze i błyskawicznie sprzedały się w sklepie u Pani Niteczki:)

                       


                                                 I wtedy powstała następna dziesiątka:











No i razem, na wspólnej fotce, ale niestety nie w komplecie, bo zanim wpadłam na super genialny pomysł (hehe), żeby takie zrobić, to już część wywędrowała...


                                                     Niezła zgraja , co nie;)


3 komentarze:

  1. byłam już u Pani Niteczki na nowym blogu:) A TWOJE PRACE SĄ CUDNE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pani Niteczka to wspaniałą kobieta ,prace robi piękne :)
      ale Ty słoneczko to masz talent do szycia , te zabawki sa cudowne :) dziekuje za miłe słowa wsparcie milusio mi sie zrobilo na serduchu :*

      Usuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...