środa, maja 23, 2012

Zapomniana kura , ślimaki i inne dziwadełka, czyli nadrabianie zaległości :)


Zapomniałam Wam pokazać jaką kurę uszyłam na Wielkanoc.
   Dostała ją w prezencie moja kuzynka do swego nowego i bardzo ślicznego domku:)  



                                                      Czas na dwa zaspane ślimaki:)
Mają szlafmyce, które można zdejmować i dźwigają na swej skorupce wielki księżyc....
                                                     Ciiiicho pora spać:)
                                                            
                                                        Niebieski ślimak:


                                           
                                                     I różowy ślimak:



                                        A teraz pobudka, bo czas na dziwadełka:)
 Szyłam już takie na Wielkanoc i można je zobaczyć TU
A dlaczego nazwałam  je "dziwadełka"?
Otóż, normalnie wyglądają jak kaczuszki, ale gdy tylko przechyli im się głowę do tyłu, to można zobaczyć ...kruka!
Jeżeli zechcecie też uszyć takie dziwadełka, to zapraszam TUTAJ.
A to już zdjęcia:
                                                                   Różowy:
                                                           

I niebieski:


                                    
                                Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających:)




5 komentarzy:

  1. cudne rzeczy robisz:) pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie prace są słodkie, zresztą już wcześniej Ci mówiłam, że zdolna bestyjka z ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ..Jak miło Cię znowu powitać
    ..pocieszyć,pozdrowić,
    ..poklikać
    ..o zdrówko dzisiejsze popytać
    ..przyjaźni pozwolić rozkwitać

    ..Humorku Ci życzyć dobrego
    ..przeżycia dnia wspaniałego
    ..miłości doznawać od wszystkich
    ..radością dzielić się z bliskim

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślimaki słodkie takie przytulańce-utulańce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no kaczucha jest the best!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...