piątek, czerwca 01, 2012

Aniołek w albie


Tego aniołka uszyłam dla wnuka naszej sąsiadki, w prezencie na Pierwszą Komunię Świętą.
Oczywiście szyłam go na ostatnią chwilę ( jak to ja), no i żeby zrobić mu odpowiednią fryzurę, siedziałam dość długo...
"Odpowiednia fryzura", to taka, której nie będzie zakrywała żadna czapka, czyli doszywałam włosek po włosku...i tak do pierwszej w nocy;)
Efekt końcowy mnie zadowolił, a mój mąż stwierdził, że aniołek ma takie włosy, co by chciało się go  głaskać i głaskać bez końca:)
                                                                 Oto on:




                                                                   I włoski:




                                                         A tak był zapakowany:

                                                Pozdrawiam Was serdecznie:)





6 komentarzy:

  1. Już Ci mówiłam, że jesteś niesamowita. Bo o czym innym tu u Ciebie pisać. Szyjesz cudowne zabawki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. Melduję, że masz zamówienia na króliczka faceta w niebieskim ubranku, taka męska wersja króliczki w sukience w groszki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten aniołek Ci wyszedł :)Alba kapitalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciało by się napisać konstruktywnie krytyczny komentarz, żeby nie było tak monotonnie, ale się nie da bo anielinek jest rewelacyjny. Już sama na siebie jestem zła że same pochwały piszę. Pozdrawiam Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zachwycona Twoimi zabawkami :) Jesteś mega !! czekam na kolejne zabawne maskotki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...