wtorek, czerwca 05, 2012

Ekspresowy aniołek


      Koleżanka poprosiła mnie o uszycie aniołka, który prawdopodobnie uda się w dalszą  w podróż do Afryki:)
Tylko że... potrzebowała go na godzinę 17...tego samego dnia, a było po 12-ej!!!!!!! 
Prawie godzinę zajęło ustalanie jaki to ma być aniołek, z jakich materiałków ma mieć koszulkę, a z czego spodnie, a z czego włoski i tak szyć zaczęłam o 13-ej. 
    I wyobraźcie sobie, że zdążyłam go uszyć! To dla mnie super szybkość, plus wyjazd do sklepu po bułki i zrobienie dzieciom "coś" szybkiego do jedzenia ( czytać : kanapki), bo już na obiad nie wystarczyło czasu...
Fakt, że po takim szyciu z adrenaliną, gdy już skończony i zapakowany aniołek "poszedł sobie", brakowało mi czegoś...nie do końca potrafię nazwać to "coś"...  Też tak macie?
                                          
                                                A oto i on w całej okazałości:








             Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które bardzo, bardzo mnie cieszą:)




11 komentarzy:

  1. Prześliczny i jestem pewna, że niczego mu nie brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny:) pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek jest wspaniały :) I gratuluję ekspresowej pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam :) Ale spokojnie, Temu aniołkowi niczego nie brakuje, śliczny wyszedł :)Mam nadzieję , że znajdzie ciepły domek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niecałe 4 godziny ? I takie cudo uszyłaś? Podziwiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak w szybkim tempie uszyć rzeczywiście nie lada wyzwanie, ale wyszło super a aniołek sliczniuchy jest bardzo ładnie i kolorystycznie szczególnie ta kratka i włoski anielicy SUPER!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, w życiu nie uszyłabym Aniołka w takim czasie! No ale wprawa czyni mistrza, jeszcze do tego dodać Twoją nazwę :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki ten Twój aniołek. Czas wykonania też expresowy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki on supcio kolorowy; ale masz tempo, podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pająk który szczerzy zęby w nagłówku jakoby ta szczeżuja jest rewelacyjny ! Anioł na kolorowe sny słodki i aż chciało by się śnić tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...