niedziela, czerwca 24, 2012

Idealny aniołek :)

Aniołka uszyłam dla Pani Izy.
 Pani Iza jest katechetką, która uczy w szkole religii mojego syna i jest na prawdę wspaniałą nauczycielką, kobietą, mamą . Zawsze uśmiechnięta i miła.
Pani Iza chodziła z moim mężem do tej samej klasy (gdy byli jeszcze dziećmi), jest więc naszą rówieśniczką, a że obchodziła w zeszłym tygodniu urodziny, także powstał pomysł, aby dostała w prezencie aniołka, który by nad nią czuwał... Mam nadzieję, że tak będzie...
Aniołka niestety Pani Iza dostała już "po" urodzinach, bo jak zwykle zabrakło mi czasu...

Muszę się jednak Wam przyznać (nieskromnie), że pierwszy raz jestem naprawdę zadowolona z końcowego efektu.
Po prostu aniołek idealnie jest taki, jak sobie go wymyśliłam :)





Napis zrobiłam dzięki ANI (klik), która podzieliła się informacją, jak takie "cuś" zrobić:) Dziękuję Aniu:)







Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze:)
 Pozdrawiam słonecznie:)






9 komentarzy:

  1. Tutaj nie ma miejsca na skromność Słoneczko:) Aniołek jest przecudnej urody :) i idealńy w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku jaki uroczy :) mi się podoba :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny...no po prostu przeuroczy:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Aniołek:-))) W ogóle wszystkie Twoje prace są urocze:-) Będę częściej tu zaglądać:-) Dziękuję za miłe komentarze:-)))Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioł jak marzenie , do zakochania. Jest taki delikatny nieco zaspany i taki bardzo do przytulenia :) Zazdroszczę p. Izie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Tildy!!! Podziwiam za pomysły!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwe z Ciebie pracowite słoneczko!! :)
    Jestem zachwycona tymi laleczkami!
    Ile takie kosztują na zamówienie i jak długo trzeba czekać?
    Zapraszam przy okazji do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...