sobota, czerwca 30, 2012

Karateka :)

Ufff, wreszcie wakacje!
Ale zanim nadeszły upragnione wakacje, musiałam dość intensywnie posiedzieć przy maszynie, ponieważ moje dzieci złożyły pokaźną listę zamówień aniołków dla swoich nauczycieli...
              Dziś przedstawię Wam karatekę, który w ostateczności, nie jest aniołkiem, chociaż ja bardzo chciałam dodać mu skrzydła, ale synek i mąż kategorycznie wyrazili swój sprzeciw:)
Tak więc "karateka" został wręczony na zakończenie roku szkolnego senseiowi Tomkowi, który trenuje mojego synka w Karate Kyokushin.



 Włosy z wełenki, przyszywane włosek po włosku...duuuuużo cierpliwości trzeba, do takiej fryzury:)




Starałam się, aby napis był w miarę wiernie odzwierciedlony, ale co mi wyszło zobaczcie Sami...


Mogę mieć tylko cichą nadzieję, że to co mi "się wyszyło", że to nie jest żadne chińskie przekleństwo...



A to już mój synek Pawełek, który po ostatnim egzaminie otrzymał tytuł sempai stopień 9.1.kyu. (cokolwiek to znaczy)...


Pozdrawiam słonecznie wszystkich zaglądających:)






10 komentarzy:

  1. Super ,swietny prezent !! A synkowi gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karateka wygląda ślicznie i wcale się nie dziwię że syn nie chciał skrzydełek :))
    A z syna zdolniacha :)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karateka:):) Ja również protestowałabym przeciw skrzydełkom hihi:) Wygląda rewelacyjnie:) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staję za opcją- bez skrzydełek :)
    Świetny jest taki jak jest!
    Masz rewelacyjne pomysły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny karateka, ale mąż i synuś mieli racje co do tych skrzydełek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie Ci wyszło, widac ile cierpliowści ta praca wymagala:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki karateka i ma czarny p?as o kurcze trzeba sie bać :)
    pozdrawiam :) słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!Fantastyczny karateka,podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to myślałam, że karateka był szyty dla Pawła na imieniny, albo z okazji zdobycia nowego stopnia, ale jako prezent dla mistrza nadaje się równie świetnie:)
    Pewnie był zaskoczony i oczarowany:)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    Askas79 ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...