poniedziałek, czerwca 18, 2012

Krówki na wypasie

                                                      Lubicie krówki?


Bo ja baaaaardzo:)


  *** 
Łakoma krówka
                                                         
Czarna krowa w łaty białe
Pasła się na łące, przez dni całe
Żuła trawę i kwiatki wąchała
Pracę w sumie lekką miała


 Aż raz w pewien piątek
Krowa zrobiła wyjątek
I zjadła bzu cały krzak
Wodą z wiadra popiła - a jak!


 Potem boleści okropne miała
I mleka dać nie chciała,
Chociaż prosiła ją gospodyni,
Co z mleka sery potem czyni.


Na przekąskę nie dobry jest bez
Teraz już krówko o tym wiesz,
Masz tu w wiadrze lekarstwo,
Na to niedobre obżarstwo!

***

A oto sztuczka cyrkowa:
Na krowie jedzie krowa:)

               
                                                                         ***
Krówki te uszyłam jeszcze w maju, czego można się domyśleć, gdyż na zdjęciach jest jeszcze bez, który wtedy jeszcze pięknie kwitł i cudownie pachniał...ach...



 A tutaj dodaję jeszcze zdjęcia krówek na jednolitym tle, bo w końcu gdy już się napociłam z tym wierszykiem, to nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia dodać:)

                                                               Krówka nr 1





                                                                Krówka nr 2



 A tu moja najmłodsza córcia trzyma "big" krowę, dla porównania wielkości:




Witam serdecznie nowych obserwatorów i bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Pozdrawiam słonecznie:)





15 komentarzy:

  1. "A oto sztuczka cyrkowa:
    Na krowie jedzie krowa:)"
    To mnie powaliło :D:D:D
    /Kasia (teczowo)

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKIE! Różowe wymiona mnie powaliły!:) Perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :)i fajny wierszyk.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz coś takiego widze! naprawde świetne krówki! do zabawy w sam raz dla dzieci, które nie mają dostępu do prawdziwych krówek
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z daleka do Ciebie przybywam,
    więc pozwól że na chwilę się zatrzymam.
    Kłopotu nie sprawię,
    ale pozdrowienia i życzenia zostawię.

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero na ostatnim zdjęciu widac ,jaka duża ta krówka :) Obie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna krówka oglądając zdjęcia myślałam ze jest maleńka ale tam trzyma mała Dama krówkę no i jestem w szoku wielkością no superowa jest ale jedno Tobie powiem wierszyk fajowy bardzo pasuje z krówka wszystko ślicznie dopasowałaś Brawo!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, te krówki są boskie! I w ogóle ile Ty już naszyłaś tych cudowności !!! Joasiu, książeczki kupiłam gotowe - w EMPIKU! I zapraszam Cię na moje powitalne Candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne krówki! Tyle dopracowanych szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja znam taki...
    "Czarna krowa w kropko bordo
    Gryzła trawę kręcąc mordą"

    Fajnie je uszyłas a ta najwieksza wymiata :)

    Pozdrawiam...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...