piątek, czerwca 22, 2012

Niebiesko mi :)

Przedstawiam dziś Wam całą zgraję w kolorze "blue" :)
Nie będę się rozpisywać, bo będzie duuuużo zdjęć, ponieważ jak zwykle miałam trudności z wyborem najlepszych:)



  Panna króliczka ma sukienkę w zupełnie innym stylu, niż sukienki które szyłam do tej pory.






 Królik śpioch z polaru, któremu pierwszy raz  wyszyłam pyszczek. Pierwowzór do porównania jest TU.
                                                               Na golaska:



                                                                I ubrany:



                                Pierwsze chłopaki z tak dłuuuuugimi uszyskami:









Pozdrawiam słonecznie wszystkich zaglądających i gorąco dziękuję za każdy komentarz:)






12 komentarzy:

  1. ***Życzę Ci dnia miłego, Kwiatów słońcem pachnących, Przyjaciół kochających, Radości i śmiechu bez końca. Dni pełnych pogody i słońca,..życzę super Weekendu*** Z SERCA POZDRAWIAM I BUZIACZKA ZOSTAWIAM.

    śliczne są cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ja przeniosłam się na inny blog to ja agata http://agatuszka.blogspot.com/ tamten blog o wszystkim skasowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog miałam codzienność ze wszystkim jak pamiętasz a teraz mam http://agatuszka.blogspot.com/

      Usuń
    2. to jest przecudowne czy ty to sprzedajesz jak tak to proszę chce kupić tego króliczka z sukienką .a i po ile

      Usuń
    3. czy ty to sprzedajesz ? jak tak to ja kupię sobie tego królika z sukienką. a i po ile. jestes perzecudowna

      Usuń
    4. Ta niebieska króliczka jest już dawno sprzedana.
      Jeżeli chodzi o uszycie podobnej to zapraszam do złożenia zamówienia tutaj:
      pracowitesloneczko@op.pl

      Usuń
  3. Jak zwykle pięknie tu u Ciebie, wesoło i kolorowo:):) Urocze króliczki!!
    PS. Co do pudełeczka na moim blogu, to nie mam nic przeciwko jeśli zrobisz sobie takie - pomysł nie jest mój - znalazłam podobne w sieci, a nawet gdyby pomysł był mój, to i tak nie miałabym nic przeciwko:):):) Pozdrawiam serdecznie:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje maskotki Asiu są cuuuudowne:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka urocza niebieska gromadka :))
    Pozdrawiam i zycze miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutkie są :) takie jak kolor nieba w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajączki są fantastyczne. Wszystkie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy robisz. bardzo mi się podobają Twoje dzieła , a Fineasz i Ferb jak żywi !
    Brawo. Zdolna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...