czwartek, lipca 12, 2012

Ladies in red


Przez te wakacje nie mogę się jakoś pozbierać...
Ania wyjechała na kolonie, a Aga masakrycznie za nią tęskni...
Wieczorami przed snem płacze i ją woła, bo chce się do niej przytulić...
A to przecież dopiero dwa dni !
Aż się boję co to będzie, gdy Pawełek w niedzielę też wyjedzie...

***

Wrzucam tylko zdjęcia i uciekam...
Obie powstały już jakiś czas temu i od razu wywędrowały w daleki świat...











A żeby tak nie biło czerwienią po oczach, to dodam dla kontrastu jeszcze wspólne zdjęcie z panną króliczką z TEGO "Niebieskiego Postu" (klik)





Dziękuję Wszystkim za komentarze i pozdrawiam słonecznie:)




11 komentarzy:

  1. Śliczne królice, tak jak wszystkie Twoje prace :) Bardzo podoba mi się to, że tak często pojawiają się kropiaste kiecki, bo bardzo lubię tkaniny w groszki - są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak ja bym chciała umieć tak szyć jak Ty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rzęsy wymiatają :d sa the best :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesłodkie te królisie te rzęsy i moje ulubione kropeczki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłem i widziałem...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi, jakie rzęsy, cudne zalotnisie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne ! Spodenki mają ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze królisie:) i jak zalotnie spoglądają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. WPadnij do Królestwa Syneloi...

    OdpowiedzUsuń
  10. przez te rzęsy są tak bardzo kobiece:,urocze
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...