piątek, lipca 20, 2012

Para śpiochów i basen


                  Para śpiochów, która zaległa  w mej niepamięci bezdennej....:)
 Czyli mówiąc po ludzku, po prostu zapomniałam ( czytaj : zapomniałam - nie miałam czasu  - lub jeszcze coś innego), żeby dodać te anioły szybciej...


                                                                        On




                                                                       Ona

 Włosy zrobiłam dzięki kursikowi u ELI (klik)
Dziękuję Kochana! 
Tylko jak łatwo zauważyć, mi to wyszedł jakiś kask, a nie eteryczna fryzurka jaką widziałam u Eli...
Na poprawki nie miałam już czasu, bo włoski robiłam w nocy, a rano już parka odleciała...



                                                                Razem

   I jeszcze zaserwuję Wam całą gamę w czerwieni z poprzednich postów, bo lubię takie zbiorowe zdjęcia,  a co mi tam:)


A teraz pokażę Wam jak moja najmłodsza trzyletnia córcia, spędziła z Nami niedzielne popołudnie, co by nie rozpaczała za bratem i siostrą, którzy wyjechali na wakacje:)
 W Solcu Kujawskim, oprócz Juraparku, mamy też Halę Sportową i Basen. Agnieszka była pierwszy raz i już nie bała się zjeżdżać z "zielonej rury" (większa) i niebieskiej (mniejsza), ja jeszcze z żadnej nie zjechałam, hehe...! Przyznaję się bez bicia, że nie umiem pływać i najchętniej cały czas to siedziałabym w jacuzzi :)
 Aha, siebie nie pokażę, bo strasznie głupio wyglądam w czepku, hehe:):):)







 Tak wygląda basen i hala sportowa na zewnątrz. Całkiem po lewo, ten ślimak zielony, to jest TA zielona rura, którą Aga zjeżdżała, oczywiście z ukochanym tatą :)





 Odwracamy się o 180 stopni i mamy przed sobą kawiarenkę  w wagonie i zabytkową wieżę ciśnień, w której jest punkt widokowy (podobno, bo jeszcze nie byłam)...

Pozdrawiam słonecznie zaglądających w me skromne progi i dziękuję za komentarze :)






12 komentarzy:

  1. Oj tam oj tam od razu zapomniałaś, po prostu Śpioszki spały i nie chciałaś im przeszkadzać ;p. Wiesz fakt, że mała została teraz bez rodzeństwa ma też swoje dobre strony, ma was tylko dla siebie :D Widać, że w baseniku czuje się jak rybka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpiochy cudne :) Fajne mają piżamki!
    Ja jeszcze nie miałam okazji ich szyć. :)
    Ppzdrawiam goraco i dziękuje za wizytę u mnie,
    buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj !!!

    Patrzę i podziwiam, prawdziwe z Ciebie "PRACOWITE SŁONECZKO", dwójka na wakacjach a Ty zamiast się lenić z najmłodszą latoroślą pracujesz pełną parą, no no.
    Wszystko jest naj ale moją ulubienicą zostaje.... Pani Bocianowa, jest SUPER, Ty też oczywiście,pozdrawiam , Magnolia57
    Dziekiuję za odwiedzinki, zapraszam ponownie, em57

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołe, promienne Śpioszki:-))) Cała gromadka prezentuje się superrrr:-)))) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne cuda - taka rodzinka polska biało czerwona = oby poszły w daleki świat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te śpiochy ,Twoje są sliczne ,a fryzurka bardzo udana :)Zdjęcia z parku wodnego super :))ja też nie umiem pływać i z zadnej "rury" bym w zyciu nie zjechała :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i zapraszam do mnie po wyróżnienie! :))) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie świetne śpiochy, a najbardziej to Ci zazdroszczę, że znów masz coś nowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne śpioszki ,podziwiam za czarowanie takich cudnych szmacianych przytulasków :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śpiochy mają cudne groszki:),mama poszła na kawę, że na basienie jej nnie widać;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne maskotki,ale powtarzam się jak zdarta płyta ;)
    Oj poskakałabym tak do wody i ze zjeżdżalni tez bym mogła skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...