wtorek, lipca 03, 2012

Proboszcz i Wikary

Mój synek, jest nie tylko "karateką", o czym dowiedzieliście się z ostatniego postu, ale również ministrantem.
   Pawełek postanowił zostać ministrantem zaraz po swojej I Komunii Świętej, czyli dwa lata temu.
 To był Jego całkowicie samodzielny wybór i  muszę przyznać, że jestem bardzo, bardzo dumna z Niego, ponieważ jest konsekwentny i wytrwały w tym co robi. Dlaczego o tym piszę, otóż synek zmotywował mnie abym uszyła "aniołków" na zakończenie roku szkolnego, również dla dwóch księży z naszej parafii. I dlatego powstały dwa anioły w sutannach:)
                    A teraz się przygotujcie, bo przygniotę Was caaaałą masą zdjęć ;D


 Mają buty, które uczyłam się szyć caaały dzień. Dziurki zrobiłam dzięki namiarom Ani Krućko na Lidla (klik).
Dziękuję Aniu:*

Pod sutannami mają spodnie wyprasowane w kancik :)


 Księża są wyposażeni w różne niezbędne rzeczy, i tak:
         Biblie, które tak naprawdę są notesikami. Zrobiłam je oczywiście dzięki kursowi Niesamowitej ANI KRUĆKO (klik). Oczywiście moje notesy mają niedociągnięcia, które widzę dopiero teraz na zdjęciach, ale jak na moje pierwsze dzieło tego typu, to nie jest najgorzej...chyba.

                                                                 Biblie

                                                                  Stuły
                                                               
                                                                  Komże

                                                                 Ornaty ze skrzydełkami
                                   (Zdjęcie ornatów u góry jest z lampą, a na dole bez lampy)

                                                            Ksiądz Wikary


                                                         Zestaw Wikarego




                                                                   Proboszcz


                                                       Zestaw dla proboszcza

                                                     



                                                  I już razem, na wspólnych zdjęciach:





                          A na koniec wspólne zdjęcie z karateką Z TEGO POSTU (klik).

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam zdjęciami...
Pozdrawiam słonecznie i wakacyjnie Wszystkich zaglądających:)


****************
EDIT:
W odpowiedzi na Wasze pytania:

       Kochani...jestem bardzo szczęśliwa, 
że tak bardzo spodobali się Wam Proboszcz i Wikary:)
 Czytam Wasze komentarze po kilka razy, 
ponieważ sprawiają mi niewypowiedzianą radość:):):)
Co do Waszych pytań o minę księży, 
to niestety ja ich nie widziałam (prezenty wręczał synek), 
ale podobno... zaniemówili z wrażenia:) 
ELis pytasz jak długo szyłam...nie umiem powiedzieć dokładnie, 
ponieważ szyłam z dużymi przerwami tak z trzy tygodnie, 
ale gdyby zliczyć te godziny "do kupki", 
to naprawdę nie wiem ile to by wyszło...
                                  






28 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita!!! Ci księża są po prostu the best!!! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ludzie !! jakie super!! Wspaniały pomysł i wykonanie , nie aż sama do siebie się uśmiecham !! bomba!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest mega!!!, tego jeszcze nie było!!!.Super:))

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest rewelacyjne!!!!!!! sama do siebie się śmieję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne!!!Jakież masz zdolne rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ot proszę jaka kreatywność.Gratuluję są ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! ;-) Nareszcie cis oryginalnego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Świetne są Twoje prace! Kięża wymiatają!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Joasiu !!!!!!!!!!!!!!!!! aż mogę uwierzyć !!!!!!!! aż mi tchu brakło !!!!!!!!!!! Jak można uszyć takie coś !!!!!!!! ja bym nie wiedziała co to ornat, komża, stuła, a jeszcze to uszyć ??? Chyba siedziałaś tydzień w kościele i robiłaś im fotki ! To jest mega, mega fajne, dosłownie BOSKIE :-) czy możesz zdradzić ile czasu zajęło Ci uszycie tych dwóch księży?

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu :) jesteś niezwykła :) Podziwiam Cię za tą Twoją główkę pomysłów i bardzo zdolne łapki. Proboszcz i wikary jak z obrazka a wyposażenie rewelacyjnie :) brak słów bo co tu pisać więcej :) pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i wykonanie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, ci księża są świetni!!! Już sobie wyobrażam miny jak dostali te prezenty:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. To się napracowałaś a przy okazji zebralaś trochę nowych doswiadczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no super pomysł i wykonanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już sami księża musieli być pracochłonni a do każdego jeszcze akcesoria dopracowane w szczegółach. Niedociągnięć nie widać więc ich nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zanudziłaś?? Kochana Twoje prace są barrdzo ciekawe, wyjątkowe, oryginalne, wesołe,uwielbiam czytać Twoje posty i oglądać Twoje dzieła :d Masz talent ! Księża?? czadzik :d o ile mogę tak to nazwać :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś NIESAMOWITA. Wspaniały pomysł a wykonanie MISTRZOWSKIE.
    Zdjęciami nie zanudzasz, bo przynajmniej można ze szczegółami zobaczyć to co TWORZYSZ.
    Promyki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne :-) Chcialabym zobaczyc miny ksiezy, kiedy dostaja swoje lalki :-) Mam nadzieje, ze maja poczucie humoru :-)

    Pozdrawiam i gratuluje pomyslowoci :-)
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że mają poczucie humoru :-) Lalki są super. Dziękujemy jeszcze raz Pani Asiu. Prezent nas zaskoczył... bardzo pozytywnie :-)

      Usuń
  19. pomysł rewelacja i świetne wykonanie....super!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. prawdziwy talent z naszego słoneczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś kochana Mistrzynią!!! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko! Jesteś niesamowita! Jestem pod wrażeniem! Te wszystkie szczegóły! Jak Ty na to wszystko znajdujesz czas!?

    OdpowiedzUsuń
  23. wow super masz talent kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet do głowy mi nie przyszło że mozna uszyć księdza:),wyszedł fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...