czwartek, lipca 19, 2012

Wyróżnienie i produkt "wisiorkopodobny" ;)

   
            Ostatnio jestem zapracowana, ale niestety nie szyciem...Dwójka starszych dzieci wyjechała, więc próbowałam  zrobić gruntowny porządek w ich pokoju...( tak, tak, słowo "próbowałam" jest jak najbardziej na miejscu)...
 Ciężkie to było dla mnie przeżycie,  mogę śmiało napisać, że wręcz traumatyczne:):):):):):):)
 No i już na wykończeniu SIĘ ( a nie porządków), przeczytałam, że dostałam wyróżnienie od SOFKI (klik).

                                 Jest mi niezmiernie miło i bardzo, bardzo dziękuję :*


Według zasad powinnam nominować aż 10 blogów, a więc do nagrody nominuję następujące dziewczyny:

 Strasznie trudny wybór miałam...
A jeżeli Komuś się nagroda nie spodoba, to trudno:)
           
                                                                         ***
   A teraz zaserwuję Wam traumatyczne przeżycie, ponieważ pokażę Wam kochani mój "pseudowisorek", czyli wyrób recyklingowy ze starej koszulki (z tak zwanego t-shirta) . Naoglądałam się na innych blogach jakie cuda dziewczyny potrafią robić i spróbowałam, dość marnie mi to wyszło jak na pierwszy raz...i ostatni, hehe, następnych nie przewiduję:) Tak samo było z Moją broszką (klik)

                                                       Wisior wel naszyjnik

                                                             I to coś szumnie nazwane bransoletką;)

 A komplecik zgarnęła dla siebie moja najmłodsza siostra Kamila, która mnie była na ten czas odwiedziła:)

Pozdrawiam słonecznie wszystkich zaglądających:)






15 komentarzy:

  1. Joasiu:-) Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie:-) Jest mi niezmiernie miło:-) Komplecik jest bardzo ładny:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jest strasznie samokrytyczna:)
    Komplecik prezentuje się bardzo, bardzo ładnie...nie dziwię się, że siostra go porwała:)
    Pozdrawiam cieplutko:*
    Askas79

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) śliczny ten naszyjnik , bardzo oryginalny ... pozdrawiam Betinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci kochana za wyróżnienie:):* Jest mi bardzo miło:) A naszyjnik i bransoletka są rewelacyjne, bardzo mi się podobają!! Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również bardzo dziękuję za wyróżnienie***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku jejku jej :D:D:D Gratulujemy Ci wyróżnienia i bardzo, ale to bardzo dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga :* :) A Twój naszyjnik??Świetny!!! Też coś takiego kiedyś stworzyłam, ale był tak "piękny", że wylądował w koszu na śmieci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym była zadowolona z takiego kompletu, szczególnie z naszyjnika, bo jestem zwolennikiem takiego stylu :) P.S. Serdecznie Ci dziękuję za wyróżnienie :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyróżnienia. Naszyjnik śliczny, ładne połączenie kolorystyczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka miła niespodzianka :D dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia!!! Naszyjnik i bransoletka bardzo pomysłowe :)i dziękuję ślicznie za taką niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, naprawdę pracowite z Ciebie Słoneczko :-)
    Po wyjeździe mojej córki też wpadłam do jej pokoju :-(
    Najbardziej mnie ciekawiło jak to jest możliwe, że popsuły się wszystkie szuflady w nowej komodzie... Nie uwierzysz ile może pomieścić się w szufladach! Od ciężaru pourywały się dna uniemożliwiając otwieranie i zamykanie, na dodatek wypchała się tylna płyta ... nowe meble!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na wakacjach i prawie tu nie zagladalam przez ten czas. Dzisiaj wieczorem zajrzalam a tutaj taka niespodzianka. Ogromnie sie ciesze i dziekuje. Serdecznosci sle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Cię serdecznie oraz dziękuję,że zagościłaś u mnie jako nowy obserwator.Cudny ten komplecik,ja mam fioła na punkcie takiej biżuterii:)Noszę się z zamiarem,by też taką wykonać,ale jakoś ostatnio z czasem u mnie krucho:( Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...