środa, sierpnia 15, 2012

Ania, Paweł i szczęśliwa Agnieszka



Pamiętacie, 
jak opisywałam,
 że Aga strasznie tęskni za starszym rodzeństwem,
 gdy wyjechali na wakacje?
 Wpadłam wtedy na pomysł,
 co zrobić, żeby ulżyć Jej w cierpieniach...
 Otóż uszyłam Anię i Pawełka.
 A tak Agusia się cieszyła:


                                                                   Ania:





Trampeczki zdejmowane:



A tu Agnieszka z Anią i Anią-lalą
(zdjęcie zrobione zaraz po powrocie 
Ani z wojaży wakacyjnych):


   Paweł, który jest w kimonie,


Tylko zamiast chińskich znaków, 
wyszyłam Jego imię:




Paweł oryginał i Paweł-lalka  :)


   Tu razem, 

prawda jakie zgodne rodzeństwo...:)




Ciała tych lalek, 
to oczywiście zmiksowane wzoryTildy, 
a że nie umiem malować twarzy,
 to po prostu wydrukowałam w drukarce atramentowej,
zdjęcia moich dzieci na różnych tkaninach, 
bo troszkę eksperymentowałam ( co widać po splocie)
i doszyłam do ciała.
Największy kłopot dla mnie, 
to było dobranie odpowiednich kolorów na włosy...
no i jest jak widać,
 niestety...  



Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam słonecznie :)


13 komentarzy:

  1. Super !! I te trampeczki -genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Super pomysł. Agunia ma fantastyczną mamę! Wykonanie genialne. I ta dbałość o szczegóły. Podziwiam. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę!! świetny pomysł :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No ale super pomysł i jak ślicznie wyszły lalkowe dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz pomysły, super !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł, a trampki genialne :) Aż zazdroszczę dzieciakom ich lalczynych sobowtórów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na prezent dla córci genialny,co widać po jej zadowolonej twarzy
    Chyba sama była zdumiona pomysłowością mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale fajny pomysł z tymi twarzyczkmi:-)))) No i uśmiech córci - bezcenny:-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne , no to malutka sie bardzo cieszy ze ma w domu "rodzeństwo" jak ich nie ma:) super pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite szyjesz rzeczy!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niesamowita:)
    Kolejny raz jestem w szoku hehe:)
    Askas79

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawnie to wyszło,ale teraz Agula może bawić się z własnym rodzeństwem i jednocześnie nimi :)
    Pomysł boski,a wykonanie dla mnie perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...