piątek, sierpnia 24, 2012

Anielice dwie


            Jedną uszyłam dla mojej kuzynki, gdy się wybierałam do niej z wizytą,
 a drugą dla córki mojej sąsiadki, z okazji urodzin.







Napisy te drukowałam razem Z tym sercem (klik), i możecie nawet zauważyć, w którym momencie zaczęła psuć się drukarka. Musiałam jeden napis poprawić pisakiem do tkanin  i napis już tak pięknie nie wyszedł, niestety :( 
Tej techniki uczę się dopiero, proszę więc o radę, jaki najlepszy jest papier transferowy,
 do takich napisów? 
Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki :)

 A  teraz już wiem żeby nie drukować bezpośrednio na tkaninie...



Anioł domowy:




Anioł urodzinowy:




Witam serdecznie nowych obserwatorów:)
Dziękuję za każdy bezcenny dla mnie komentarz:)

Pozdrawiam słonecznie:)


14 komentarzy:

  1. cudne! i mają fajowe buciki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie buty !!!!!!!!!!! Słodziaki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie one słodkie :)) Blondyna jest w moim typie he he. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne panny i jakie maja super buty,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super anielice, wszystko pod kolor: skrzydełka, leginsy... Przy papierze transferowym musisz tylko zwrócić uwagę czy chcesz ciemny nadruk na jasnym materiale czy odwrotnie a potem prasować metodą prób i błędów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka mnie urzekła ślicznie ci to wszystko wyszło a przy pracy różne trafiają się historie wiem coś o tym .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie są śliczne !! kiedys drukowałam na papierze transferowym ale za nic nie pamiętam jaki to był papier :(Chyba jakiś zwykły ,kupiłam go w sklepie komputerowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne anielinki. Razem wspaniale wyglądają. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jak dobrze,że zajrzała i poczytała sobie :)
    Ciągle mnie uczysz czegoś nowego :)
    Aniołki Boskie,ale to już taki standard u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...