środa, sierpnia 29, 2012

Aniołek śpioch


Aniołek ten powstał, dlatego że  Cocco (klik)  poprosiła mnie o parę wskazówek jak uszyć takiego aniołka.
Ponieważ tłumaczyć mi jest najłatwiej na przykładzie, wzięłam się za szycie... 

Aniołek powinien być w niebie:)






Wykrój do aniołka daaaawno temu znalazłam w internecie, ale teraz kupiłam sobie trzy tildowe książki, w których wykroje są opisane po polsku:





Aby zrobić rozpinaną górę od piżamki, wystarczy złożyć  wykrój płaszczyka wzdłuż linii przerywanych. Płaszczyk w ten sposób nam się skróci.
To mój staaary wykrój ozdobiony przez moje dzieci i już zagięty "na piżamkę".




Wpadłam na pomysł, żeby zrobić taki mały kursik, dla tych którzy jeszcze nie szyli takich aniołków.
Muszę jednak rozbić go na parę części, bo zdjęć za dużo zrobiłam, więc w następnym poście napiszę jak uszyć ciałko:)



8 komentarzy:

  1. Piękny! Tak tak tak mi się przydadzą wskazówki :) będę czekała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja też chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja tez :) napisz w kursiku konieczne o newralgicznych punktach ,
    czyli jak dobrze wszyć rękaw żeby się nie marszczył
    jak wszyć kołnierzyk
    jak ładnie wykończyć dekold że nic nie widać i wszystko jest ładnie obszyte

    ale się porządziłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie takie wykroje to czarna magia ale efekt w postaci aniołka cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Aniołeczek:-))) Ja na razie zakupiłam Radosne dekorcje, ale pokuszę się też na 2 pozostałe, bo jednak opisy po polsku bardziej się przydają:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tylko nauczę się szyć na maszynie to szybciutko spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek przecudny...jednak do szycia to ja mam dwie lewe ręce hihih :) Tobie za to wychodzi to świetnie:):) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kochana to teraz Twoja maszyna to aż parzy :)
    Musisz mieszkać tak daleko :(
    Mój brat sprzedaje mieszkanie może być chciała zamieszkać bliżej mła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...