wtorek, sierpnia 21, 2012

Prezent na urodziny


Moja bratanica i jednocześnie chrześniaczka Vanesska obchodziła 25 lipca drugie urodzinki.
Z tej okazji uszyłam dla Niej króliczkę i krówkę.
Króliczka ta może samodzielnie stać. 
Tutaj jeszcze na golaska:



A tu już ubrana. Sukienka jest zapinana z tyłu na rzep i można ją zdejmować.


Sukienka jest z takiej tkaniny, bo Vanesska wcześniej  Dostała taki koszyczek (klik)



                                 Maleńki misiek jest przyczepiany do dłoni króliczki na rzep:




I krówka, która bardzo Vanesskę  i Jej mamę uszczęśliwiła;)


A tutaj króliczka idzie na łąkę, aby wydoić krówkę. Ma nawet prawdziwe metalowe wiadro (kupione w Obi), do którego niepostrzezenie wlazł misiek :)


A to już kochana Vanesska:)
Sto lat słodziaku:)


Co uszyłam dla mojej siostrzenicy i jednocześnie chrześniaczki- dwulatki Marcelinki można poczytać TUTAJ
A co dla mojego siostrzeńca i jednocześnie chrześniaka mojego męża-dwulatka Kajetana Tutaj.

Jak widzicie rok 2010 był bardzo obfity dla nas w chrześniaków :):):) 


Pozdrawiam słonecznie wszystkich odwiedzających i dziękuję za każdy komentarz :)

16 komentarzy:

  1. CUDEŃKA uszyłaś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne królisie szyjesz :)
    ja jeszcze nigdy królika nie szyłam, jakoś wolę lalki - anielice...ale jak tak przeglądam blogi innych to co raz bardziej podobają mi się królisie, bo wszyscy tak ładnie je szyją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, Ty jesteś niesamowita !!!!!!!!!!!!! To wszystko jest BOSKIE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna królisia:-))Pięknie ubrana, a Vanesska urocza:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pluszaki ! Krowa jest świetna :) A królica ma śliczną sukienusię.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudne :) choc krowy omijam szerokim łukiem to tą bym chętnie przytuliła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. przesliczna z tymikokardziochami i malym misiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz super pomysły ,a wykonanie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny królik, a mały Miś przeuroczy, śliczne są takie malutkie zabawki dla zabawek :) Krowa wyszła bardzo realistycznie. Myślę, że Vanesska zachwycona:)
    Co robisz, że Twoje zabawki stoją? Bardzo mnie to zawsze nurtuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy uszyłaś jak zawsze!!! Śliczna ma sukieneczkę Pani królikowa:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne !! krówka jak zywa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. krowa superowa:) oczywiscie Pani krolikowa tez:)

    dziekuje za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Królik jest piękny, ale krowa?czadowa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No wspaniały króliczek! Żałuję, że jestem już dorosła. Cudne są te postacie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. superrrr króliczek :)) Jako golasek, już wygląda ślicznie i nie potrzebna mu sukienka he he, choć i z nią wygląda uroczo :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne :)
    Opowieść jak prawdziwa bajka :)
    Rodzinka Wam się rozrasta i tylko się cieszyć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...