piątek, sierpnia 31, 2012

Tutorial jak uszyć aniołka śpiocha - część II


Część II 

  Szyjemy Spodnie



Składamy tkaninę na pół i kładziemy formę (tym prostym,równym bokiem)
 na złożenie materiału.
Wycinamy spodnie dodając na boku (tym w ząbek) około 1 - 1,5 cm na  szycie. 
Na dole i u góry spodni dodaję więcej na podłożenie. 
Zawsze robię to "na oko" i teraz trudno mi określić ile to będzie centymetrów...
no może około 3 cm.


Zszywamy na maszynie środek tyłu...

                                                           ...ale NIE DO KOŃCA!

Mam nadzieję, że to widać...

I obrzucamy ściegiem krzyżykowym, który jest w maszynie.
 Niestety overlock na razie pozostaje w sferze moich marzeń...
I od razu podkładamy dół spodni.

Rozkładamy spodnie i prasujemy w ten sposób:

Możemy naszyć na nogawki np. koronki, lub inne ozdoby:

Zszywamy nogawki. Każdą z osobna:)

Jedziemy do samego końca!

I tak to wygląda, po obrzuceniu brzegów tkaniny ściegiem krzyżykowym:

Chwytam tył razem i zszywam:

Tak wygląda to po zszyciu:

Teraz zaginam zaprasowaną górę spodni i przeszywam:

Ja wywracam sobie spodnie do tego szycia,na prawą stronę,
 bo od środka jest mi łatwiej szyć:


Zostawiam taką przerwę:

Mierzę aniołka gumką w pasie:

Odcinam i jeszcze raz mierzę dla pewności:

Prasuję spodnie:

I dopiero teraz wciągam gumkę:

Zszywam końce gumki razem:

I aniołek już nie marznie od pasa w dół:


Następnym razem uszyjemy górę od piżamki, ale to już w przyszłym tygodniu, 
bo przez weekend nie dam rady posiedzieć przy zdjęciach...

Jeżeli coś jest nie jasne, lub kurs jest w jakiś sposób nie zrozumiały, 
to bardzo proszę o uwagi.
 Postaram się to poprawić.

8 komentarzy:

  1. Hmmm... Całkiem inaczej niż ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też szyję inaczej , ale tak też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) od dzisiaj będę zaglądać a maszynkę musze zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały kurski!!!Kochana dziękuję Ci serdecznie za każde słowo i pamięć.Pozdrowionka.pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za kurs :)
    Jak tylko moje palny się ziszczą to będę w końcu miała maszynę :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko to co robisz jest wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wielka, dużo się nauczyłam. Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...