czwartek, sierpnia 23, 2012

Wachlarz


  Wachlarz powstał dzięki Wspaniałej Ani Krućko ( klik), która wymyśliła wystawę wachlarzy.
Wcześniej oczywiście zdradziła nam, jak zrobić taki Wachlarz z papierowej wikliny (klik)
Postanowiłam i ja się przyłączyć, ale że w papierowej wiklinie dopiero raczkuję, wymyśliłam więc, że mój wachlarz uszyję.
I zobaczcie,  co mi wyszło - zdjęcie zrobione na dworze:

W środek wszyłam ocieplinę (taką samą jak wszywam w skrzydła aniołków), która po przeprasowaniu nadaje lekką sztywność.
Tutaj wachlarz wisi na ścianie:




Widok z tyłu:


A tutaj w rączkach mojej Agnieszki, dla porównania wielkości:


Pozdrawiam słonecznie:)

11 komentarzy:

  1. Zdolna Kobietka z Ciebie, Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jakie twórcze rączki :)) Wyszedł śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny ! Przeurocze to ostatnie zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł ! I fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda wszystko piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej słonko :) super wyszedł :) a nie mówiłam, że zdolne łapki masz :) buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny i pomysłowy wachlarz!!!Właśnie podziwiam Twoje prace wraz z córką...i zdaje się,że ona też ma chętkę na taki...czy mogę skorzystać z Twojego pomysłu?
    Jestem zachwycona Twoimi wytworami,dodaję Twój blog do moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...