niedziela, sierpnia 19, 2012

Zobaczcie co kupiłam....


...i co dzięki temu uszyłam...
Kupiłam w kiosku taką oto gazetkę :


 Zawiera ona opis i wykrój jak uszyć aniołka, takiego jak szyje Romana Raskova z Czech.
          Jej piękne prace można oglądać na blogu Atelier Romana (klik).


  
Oczywiście natychmiast MUSIAŁAM uszyć tego aniołka :)
 Muszę się Wam przyznać, że jak dla mnie to jest  za mało zdjęć jak zrobić tę fryzurkę...Troszkę nad nią posiedziałam...
 A opis jak uszyć sukienkę, to mnie powalił na kolana...Nie wiem, czy jak tak mam, czy dla Was takie opisy są zrozumiałe....Czytałam chyba z 50 razy i w końcu i tak uszyłam trochę inną sukienusię, a co mi tam...

Gdy tylko tego aniołka zobaczył mój mąż, stwierdził, że to taki...ziemniaczek :D:D:D:D:D
Przedstawiam Wam więc "Aniołka - Ziemniaczka":



Doszyłam mu serduszko i będzie idealnym prezentem dla córki mojej kuzynki, która ma pokój w fioletach...Przynajmniej miała taki gdy byłam u Nich chyba z rok temu, mam więc cichą nadzieję, że jednak nie zmieniła wystroju...


 Nadruk na serduszku zrobiłam  w ten sposób, że nakleiłam tkaninę na kartkę A4 za pomocą taśmy i wydrukowałam w drukarce atramentowej...
Cóż... nie polecam tego sposobu..a dlaczego? 
Pięknie zilustrowała to moja najstarsza córa na poniższym rysunku:

 Na rysunku jestem oczywiście ja, a rysunek jest namalowany na szafie w kuchni!!! żeby mnie rozweselić...
Dobrze, że to się zmyje;D

I jeszcze poranna sesja "Aniołka - Ziemniaczka" z serduszkiem.
Wstałam o 6 rano (w niedzielę!), bo już nie mogłam się doczekać, żeby porobić te zdjęcia i Wam je pokazać:):):)




Pozdrawiam niedzielnie Wszystkich zaglądających.

13 komentarzy:

  1. Super ziemniaczek ! Wyszedł Tobie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna gazetka :)) sliczna Ci wyszła ta laleczka !!a zepsutej drukarki szczerze współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny aniołek :) a sukienka bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny aniołek:) a rysunek rewelacyjny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Aniołek:-)))Nie mogłam się oprzeć i też zakupiłam gazetkę:-)))Dziękuję za inspirację:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to moje pisanie, na coś się przydało:):):)

      Usuń
  6. Też kupiłam gazetkę ze względu na aniołka i krzyżykowe wzory na przetwory:)
    Nie jestem niestety tak dobra jak Ty i jeszcze nie zabrałam się do pracy choć gazetkę mam od piątku:)
    Twój aniołek prześliczny, a gazetka rewelacyjna. W każdym numerze jest coś fajnego:)
    Pozdrawiam- Askas79

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo tu nie zaglądałam !! a tu takie cuda się tworzą !!! Piękny ten aniołek! naprawdę słodki :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wspaniały :)
    Jednak Twoje są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam tą gazetę :) Ale jeszcze nie miałam czasu uszyć aniołka, oczywiście mam w planach ;) Dla mnie większośc opisów jak coś uszyć jest niezrozumiała, też czytam po 10 razy i nie kumam :D Myślałam, że tylko ze mną coś nie tak :D Pruję po kilka razy i się wkurzam, aż w końcu sama coś kombinuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny:) A jak siedzi jest na prawdę przeuroczy:) To się córci żarcik udał:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...