piątek, września 07, 2012

kursik na guziki "obciągane materiałem"



Dla aniołka śpiocha robię przeważnie trzy guziki.

Potrzebujemy więc trzy zwykłe guziki 
( każdy oczywiście wybiera wielkość guzika jaki mu pasuje) 
i wycinamy trzy kółeczka (troszkę większe od guzików)
 z tkaniny, z której chcemy mieć te nasze guziki:


Wbijamy igłę z nitką w te nasze kółeczko... 
I ściegiem takim "fastrygowym" obszywamy dookoła...
Wkładamy do środka guzik... 
...i ściągamy nitkę... 
przeszywamy jeszcze parę razy, żeby nam się to nasze "ściągnięcie" nie rozlazło...
i tak guzik wyglada od prawej strony: 
Doszywamy do piżamki tak, żeby nie było widać nic od spodu guzika: 

 I gotowe:


Mam nadzieję, że ten mini kursik się Wam przyda:)

Pozdrawiam słonecznie:)


10 komentarzy:

  1. super:) może kiedyś nauczę się szyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, i zawsze mamy guzik w potrzebny nam wzorek..! dziękuję za poradę ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kursiki są bardzo pomocne:) super że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kursik:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to proste tylko dobry pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na te guziczki !! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się cieszę że w końcu udało mi się dotrzeć tutaj! świetne rzeczy szyjesz chętnie skorzystam z rad i pomocnych informacji, dziękuję za odwiedziny u mnie, zagoszczę tutaj na dłużej!pozdrawiam serdecznie Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja :) nie wiedziałam, że to takie proste :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...