czwartek, września 20, 2012

Wyróżnienia od Małgoś :):)


Jest mi bardzo miło, ponieważ otrzymałam wyróżnienie


Bardzo dziękuję kochana:)

Mam jeszcze odpowiedzieć na pytanie: 
"Jakie jest moje największe marzenie".

Odpowiadam więc:

Moim największym marzeniem, jest...dom.
Taki zwykły bez balkonów, wykuszy,
lukarn i innych dachowych udziwnień.
Dom, w którym każde z moich dzieci miałoby swój pokój.
Dom, w którym z mężem mielibyśmy sypialnię 
i jak bym chciała sobie poleżeć w ciągu dnia (akurat hehe),
to nie musiałabym ścielić łóżka, bo tego nie cierpię:) 
Dom, w którym miałabym  swoją pracownię. 
Już ją nawet widzę oczami wyobraźni...
Taką z białymi meblami i mnóstwem światła...
Dom, w którym miałabym dużo miejsca na...wszystko:)

Banalne, zwykłe marzenie...
a takie trudne w realizacji...
Niestety...


Drugie wyróżnienie dostałam też od Małgosi,
ale  z blogu Gosia szyje (klik),
która szyje naprawdę cudowne rzeczy!:)



Dziękuję Wam kochane Małgosie:)

Pozdrawiam słonecznie:)


15 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ!!!!!Piękne te Twoje marzenia:))życzę z całego serca żeby się spełniły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje:) a marzenia Ci się spełnią, przepowiadam Ci:) Tylko trzeba w nie wierzyć:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! I zyczę spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:-) Joasiu życzę Ci z całego serduszka, aby wszystkie Twoje marzenia się speniły:-))I nadal podtrzymuję, że fajna z Ciebie kobietka:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!!Życzę również spełnienia marzeń.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Masz rację, nieścielenie łóżka jest boskie :) Od dwóch lat mamy swój dom ale strasznie żałuję - no codziennie, że nie mam pracowni, ale kiedyś nawet przez myśl mi nie przyszło, że będę robić to co robię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu ja też marzę o tym samym, w przyszłym roku zaczynamy budowę , i oczywiście będę miała wymarzoną pracownię na poddaszu, tam będzie moje królestwo, marzy mi się...żeby mnie już nikt nie przeganiał z moimi klamotami szyciowymi , żebym nie musiała co chwila składać maszyny, pudełek i akcesoriów, żeby małż nie krzyczał że się wszędzie nitki walają , że hałasuję itd i mam nadzieję że kiedyś ją pokażę będzie kolorowa , pełna aniołów i innych tildowych stworów dla tych marzeń warto żyć

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoneczko jak się w coś mocno wierzy to to się spełnia życzę ci aby twoje marzenie się spełniło ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzenia się spełniają! Trzeba w nie mocno wierzyć :) czasami nie przestrzeń jest ważna ale dom, który jak czytam w Twoich postach, stworzyłaś. Ciepły i pełen miłości :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne marzenie,morze kiedyś się spełni :)Gratuluję wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń
  12. marzenia się spełniają, tylko trzeba wierzyć :) powodzenia słoneczko i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnień :)))Moje marzenie jest identyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. SUper to marzenie, trzymam kciuki aby sie spelniło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba marzyć i wierzyć,że kiedyś się spełnią te nasze marzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...