wtorek, września 11, 2012

Wyróżnienie i prezent



Jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie od Małgosi (klik)
ale nie miałam kiedy się pochwalić, więc robię to dzisiaj :)

Bardzo, bardzo Ci dziękuję Małgosiu!:)



Powinnam wyróżnić chyba pięć blogów, 
co niniejszym czynię:


Dziewczyny, mam cichą nadzieję,
 że się jednak ucieszycie z wyróżnienia...


***

Na początku lipca,
 wzięłam udział w konkursie na Blogu u Ani (klik) 
i za swoją odpowiedź otrzymałam wyróżnienie, 
czyli obietnicę niespodzianki prosto z Italii :)
I oto, jakie dostałam cudowności,
które do mnie niedawno dotarły:

Kartkę z widokiem na fontannę w Genovie z pięknymi życzeniami
 włoski makaron i mydełko z naturalnych składników,
które tak intensywnie pachnie w całym domu,
że aż w głowie się kręci:)


Piękny ręcznik z morskim motywem.
Na pewno nie będę go używać, 
tylko się na niego gapić :):):)


Oraz "fartuch dobrej włoskiej gospodyni" 
( jak pisze Ania)


Aniu,
 bardzo, bardzo pięknie Ci dziękuję,
za tę cudowną włoską niespodziankę:)
Biorąc udział w Twoim konkursie, 
nawet mi przez myśl nie przeszło,
że aż tyle nagród mi się dostanie:)
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję!:)

Pozdrawiam słonecznie:)


9 komentarzy:

  1. Joasiu:-) bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie:-) jesteś Kochana:-))) Gratuluję tych wspaniałych nagród:-))) I jeśli będziesz potrzebować jakiś wzór bądź wskazówkę, z chęcią się z Toba podzielę:-) Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!!! Serdecznie dziękuję za wyróżnienie:)Jest mi niezmiernie miło :)Gratuluje również wspaniałości,które otrzymałaś,można ich tylko pozazdrościć :)Dziękuję ślicznie także za miłe słowa na moim blogusiu :)Pozdrowionka piękne posyłam ;)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) w pełni załużyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz, niestety chyba nie doczytałaś ale to było candy sprzed roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na widok takich wspaniałości, to kto by tam zwracał uwagę na rok:)
      Przepraszam, na przyszłość się poprawię:)

      Usuń
  5. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wyróznienia :) słoneczko dawnoo mnie u Ciebie nie było masz tyle nowosci , ja też coś dodałam :) także zapraszam :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...