czwartek, września 13, 2012

Znowu zielono...


Moja córeczka Ania, w tym roku rozpoczęła naukę 
w Gimnazjum Akademickim w Toruniu. 
Nauka ta wiąże się z pobytem w internacie...
I żeby umilić Jej tam pobyt obiecałam, 
że uszyję aniołka i literki, które będzie mogła tam zabrać...
Wybrała sobie formę aniołka i tkaninę z jakiej miał być uszyty.
 Nie wybrała tildowego śpiocha, tylko Tego o którym tu pisałam (klik)
Chciała  jeszcze tylko,
 żebym uszyła inne skrzydełka niż miał tamten.
I  uszyłam dwa aniołki, do wyboru:)
  

Ania aniołka wybrała i już on tam na Nią czuwa...


 I literki:








A komplecik tak się prezentuje:

Na tę okazję wymyśliłam nawet wierszyk:)


***

Na chmurce bielutkiej,
Na chmurce mięciutkiej,
Siedzą aniołeczki dwa.
Każdy zieloną sukienkę ma.

Zieloną sukienkę w groszki białe,
We włosach kokardki doskonałe.
Małe kokardki, małe skrzydełka
A latarenka taka ciężka i wielka...

Gdy noc zapadnie już na świecie,
Każdy dorosły i małe dziecię,
W gwiaździste niebo spoglądając
I gwiazdki jasne podziwiając

Nie domyśli się wcale a wcale
że te gwiazdki, to latarnie małe
Aniołki zapalają dla wszystkich nas
Żeby nastał zielonych snów czas...






Drugi aniołek już też sobie poleciał... za ocean :)

Pozdrawiam słonecznie wszystkich zaglądających i komentujących:)


22 komentarze:

  1. cudne...marzą mi się takie literki do pokoju mojej córeczki...:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne aniołeczki:) Mogłabym je podziwiać bez końca...
    Mnie ostatnio pochłania szydełko i decoupage i brak mi czasu na szycie nad czym ubolewam okropnie:(
    ...ale przyjdzie i na to czas- mam nadzieję;)
    Pozdrawiam cieplutko i buziaki dla Anki:*
    Askas79

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek i literki na pewno Twojej Ani umili pobyt w internacie. Aniołki i literki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik:-) kolorek bardzo mi sie podoba:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no naprawdę jesteś Pracowite Słoneczko:)pozdrowienia dla Ani-na pewno będzie jej teraz łatwiej przetrwać rozłąkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te lalki aniołki :) a wiersza - jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności - super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie one maja fajne okrągłe buzie :)Śliczne są ,literki cudne !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cuda szyjesz! piękne buzie uszyte na tip top!A ten napis to prawie dla mnie bo wszystkim Aniom podoba się to co zrobi mama;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są cudowne, oj jak bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te Twoje anioły, jako fanka wszelakich kropek jestem zachwycona :) Teraz pewnie wszystkie koleżanki zazdroszczą córce :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne!!!to ja czekam na kursik takich aniołków:))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne :) Przy takich aniołkach córce przyjemniej będzie się uczyć. :) Pozdrawiam cieplutko choć jest zimniutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z takimi aniołkami córce będzie raźniej:)Szkoda,że mi nikt takich nie uszył gdy byłam w internacie...pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja Agata z blogspotu ja,pies i ogród zdjęcia jestem na innym blogu zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołki cudowne :) Ja bardzo lubię zieleń :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny prezencik dla córy :) szkoda że moja mama mi takiego nie uszyła jak wyjeżdzałam do krakowa :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne i taki optymistyczny kolorek ,ja ostatnio również szyłam literki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne Aniołki , na pewno będą strzegły Anię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze aniołki "ziemniaczki" :) Komplet z literkami - fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...