środa, października 17, 2012

Anielinki i literki


Koleżanka poprosiła mnie o uszycie aniołka
 W TYM STYLU (klik), ale żeby był w " różowościach",
ponieważ miał być prezentem dla nowo narodzonej dziewczynki.
Ja  (oczywiście z premedytacją, hehe) 
uszyłam dwa aniołki do wyboru:):)

Oto one razem:

Aniołek w paski:



Aniołek w kratkę:



Gdy dzidziuś się urodził i było wiadomo jakie imię dostanie,
doszyłam  jeszcze w tej samej kolorystyce literki.
I teraz już możecie łatwo odgadnąć, 
który to aniołek został wybrany:)




Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze, 
które bardzo mnie "uskrzydlają":)

Pozdrawiam październikowo:)


31 komentarzy:

  1. Literki też mi się podobają , ale lale przepiękne .

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekne musze sie zastanowic na taka lalka dla mojej Haneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne i aniołki i literki:))) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aniołki i literki ja osobiscie jestem pod urokiem tego w paseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne aniołki i literki. Moje córka zaczęła szyć zabawki ale nie wie z czego włoski robisz, jeśli mogła byś napisać będę wdzięczna.Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje Ty słońce kochane jesteś obrzydliwie zdolna i zazdrość mnie zżera od środka, że ja tak nie potrafię :( i napatrzeć się nie mogę i ciągle te same komentarze muszę pisać, bo co tu innego można napisać - jak zwykle piękne te lale a literki no co mam powiedzieć cud, miód i malina :) oby tak dalej :) buziaki wielki i ukłon po sam pas :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. oba piękne.. mi byłoby się ciężko zdecydować..

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tworzysz cuda podziwiam cię tak małe ubranka wymagają precyzji i duuuuuuuuuużych zdolności [wiem coś otym ]sama szyję ale troszkę większe rozmiary.
    Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są obydwa ,ciężko byłoby się zdecydowac na jednego :))Literki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołki urocze:)Trudny wybór będzie dla przyszłej właścicielki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są urocze!!!Skradły moje serce :)))Zazdroszczę właścicielce !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te lale! A literki to super pomysł na dekorację pokoju. Śliczne!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba są śliczne :) I girlanda wyszła Tobie cudna !

    OdpowiedzUsuń
  14. może do spamu wędrują moje maile?

    OdpowiedzUsuń
  15. Lalunie piękne, literki również. Moja córunia też miała być Lili ale wiemy że jednak będzie Patryk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładniutkie brak słow , za niedługo pokarze moje tildy to uśmiejesz sie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się wcale nie dziwię, że "Pracowite Słoneczko" jest tak wychwalane , ponieważ na to zasługuje. Często tu zaglądam i zachwycam się Aniołkami, lalami...
    Zapraszam po wyróżnienie na mojego bloga : http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Dziękuję za dołączenie do obserwatorów mojego bloga:) Tworzysz piękne zabawki, z pomysłem i fantazją. Widać, że masz dużą wyobraźnię i talent oczywiście, bo wykonane są perfekcyjnie! Gorąco pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie tu u Ciebie przepiękne rzeczy są ,a ile pracy w to włożyłaś, cudowne wszystkie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziewczęce,lubie taką kolorystyke:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak się zapatrzyłam na Twoje aniołki,że chyba będę musiała sobie jakiegoś uszyć:)
    Nie będą takie jak Twoje...bo wiesz,u innych zawsze lepsze:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Diablica z Ciebie,a lalunie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...