niedziela, października 28, 2012

Licytujemy dla Piotrusia


Dziś chciałam Wam opowiedzieć o akcji,
 jaką prowadzi Agnieszka (klik) na rzecz chorego Piotrusia.


Piotruś urodził się 20 maja 2009 roku z chorym serduszkiem. 
Urodził się dokładnie pięć dni, po mojej najmłodszej córci Agusi,
 która gdyby była chłopczykiem miała mieć na imię Piotruś właśnie...
 I chyba dlatego myślę o Nim  troszkę jak o synku...

Tutaj (klik) możecie przeczytać o Jego walce z chorobą, 
jak możecie pomóc, ponieważ pieniążki PILNIE potrzebne są na
operację serduszka w Monachium.


Za Waszą pomoc Piotruś sam osobiście
  pięknie dziękuje, Filmik do obejrzenia u Agnieszki (klik)

Ja też postanowiłam przyłączyć się do tej akcji
i uszyłam takie oto miśki,

które możecie już licytować.

Baletnicę  tutaj (klik)







Misia w szaliczku tutaj (klik)





Serdecznie zapraszam do przyłączenia się do akcji.
Piotruś bardzo potrzebuje Waszej pomocy.


4 komentarze:

  1. Akcja bardzo szlachetna z Twojej strony.
    Zaraz poczytam na stronie Piotrusia o co chodzi....

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze misie,masz wielkie serduszko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci kochana za informację !!! No i za misie :)Pięknie się już licytują :) Ściskam mocno i pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...